Gå til innhold

best beskyttelse mot virus/spyware!?


Anbefalte innlegg

jeg vil bare starte en post der jeg vil at dere skal skrive hva dere syns er den beste beskyttelsen du kan få på PC-en!!! det skal da inkludere

 

1 : antivirus

2 : antispyware

3 : firewall

 

programene du velger kan godt koste penger, det har ikke noe å si.

jeg vil også gjerne at dere begrunner svarene deres, ikke bare si " det er best "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette er blitt diskutert på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776083

 

støtter gratispakken

 

avira antivir

Fordeler: (lite resurskrevende, kommer bra ut i alle tester, oppdateres ofte, har en god database, behandler virusene på en bra måte, bra brukergrensesnitt))

Ulemper: (reklame om å oppgradere til kjøpeversjonen omtrent hver dag (dette kan skrus av),

 

SUPERantispyware

Fordeler: (finner det meste av spyware mm., oversiktlig og greit program, med greit brukergrensesnitt)

Ulemper: Suspekt navn, som ofte kan gjøre det litt vanskelig å installere det på maskiner til paranoide folk...

 

comodo firewall:

Fordeler: Et av de beste brannmurene du får tak i, og det er gratis. Grunnen til at det er gratis, er fordi de satser på å få det populært, og godt rykte, for så å kunne selge lisenser til firmaer

Lenke til kommentar
SUPERantispyware

Fordeler: (finner det meste av spyware mm., oversiktlig og greit program, med greit brukergrensesnitt)

Ulemper: Suspekt navn, som ofte kan gjøre det litt vanskelig å installere det på maskiner til paranoide folk...

 

 

der er jeg helt enig... navnet "superantispyware" høres bare teit ut ( akkurat som en unge kunne ha laget det) " og det virker ganske mistenksomt!! mine første tanker om det var at det sikkert er spyware/virus og har samme effekt som Error safe... nå bruker jeg det selv og er ganske fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...