Gå til innhold

Spillmusikk til LAN


Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier. Jeg trenger tips om spillmusikk til en kompiliasjon som jeg skal lage til et kommende LAN-party.

 

Så langt har jeg skaffet noe fra Half-life, System Shock og Duke Nukem

 

Fyr løs, jeg tar alt som er bra!

 

Hva jeg har så langt:

post-100249-1207942007_thumb.jpg

Endret av grimsbo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror denne skal flytte til Lan-parties? Men, jeg syntes den musikken du kan spille kan være fra Zelda Ocarina of time eller noen andre Zelda spill. men, ikke spill musikken om kvelden men, da lanet begynner sånn alle får en fin feeling.

Også kan kanskje GlaDOS - Still Alive spilles. Jeg og noen venner satt å spilte til den sangen i 1 time og 30 minutter.

Lenke til kommentar
Tror denne skal flytte til Lan-parties? Men, jeg syntes den musikken du kan spille kan være fra Zelda Ocarina of time eller noen andre Zelda spill. men, ikke spill musikken om kvelden men, da lanet begynner sånn alle får en fin feeling.

Også kan kanskje GlaDOS - Still Alive spilles. Jeg og noen venner satt å spilte til den sangen i 1 time og 30 minutter.

 

Hmm, Zelda blir vell å appelere til de fleste.. : )Har også Still Alive. Flott flott, keep it comming!

 

Har ikke Warcraft og World of Warcraft, noen kule låter? Tenker spesifikt på Horde baserte sanger/låter.

Endret av grimsbo
Lenke til kommentar

ser du har et par red alert-sanger av Frank Klepacki.

Jeg anbefaler på det varmeste sangene fra det første command & conquer spillet også.

Et par kule sanger er Act on Instinct, Industrial, In the line of fire og We will stop them.

 

Ellers, så er det mye kul musikk i Metal Gear spillene, spesielt theme sangen :D

Diverse RPGspill, ala final fantasy eller tilsvarende har også mange tøffe låter :)

Lenke til kommentar

Kanskje Zelda sangen kan virke gay, men bare vent når dere spiller og hører en sang så får dere den feelingen.

Men, jeg kan også si at noen Daftpunk sanger er kule, mens du spiller. Jeg hater Techno, men følelsen med at det kommer stressende musikk, gjør det bedre.

Også også NIRVANA er rå musikk spiller du ikke av én sang så skal jeg slå deg.

Også Helloween, Metallica, Linkin Park sangene er også kule.

Lenke til kommentar

Korn - Blind. Godsang for å få litt puls når det kriges.

 

 

Rammstein- Feuer frei

Kul startsang i starten av kamper.

Links,2 3 4 er

 

 

Gladiator soundtrack/Andrea Bochelli hvis du skal snipe.

Italiensk klassisk musikk er beste når man ligger og lusker i buskene

 

Nirvana er bra å ta med et par sanger av

 

tror du bare får prøve deg litt frem. Se om du har noe som passer til forskjellige situasjoner.

Lenke til kommentar

The vidya? :!:

 

/v/irgin? ;)

 

Jau, men så til saker litt mer relatert til spørsmålet:

 

Monkey Island-musikken er jo koselig, så har man jo haugevis av gode låter fra Unreal-spillene, det originale Half-Life, Half-Life 2 inkludert de to episodene, Team Fortress 2, Doom, Duke Nukem og Serious Sam/Second Encounter!

Lenke til kommentar
The vidya? :!:

 

/v/irgin? ;)

 

Jau, men så til saker litt mer relatert til spørsmålet:

 

Monkey Island-musikken er jo koselig, så har man jo haugevis av gode låter fra Unreal-spillene, det originale Half-Life, Half-Life 2 inkludert de to episodene, Team Fortress 2, Doom, Duke Nukem og Serious Sam/Second Encounter!

 

Ja :!:

The Vidya Collection hadde noen få gode sanger.

 

Men det du nevnte høres bra ut, skal se på Episode 1 og 2, TF2 og Serius Sam/Second Encounter.

 

Har også skaffet God of War OST, FY FAEN det er rått!

Endret av grimsbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...