n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Ble ninjaet Crystal Forged Waraxe. Det var vist en rogue som trengte den til sin lvl 19 hunter Edit: Twink Endret 13. april 2008 av n4w
stekri88 Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Mens jeg lvlet opp alten min i SFK droppet shadowfang xD Jeg var rogue så jeg skulle få den hvis jeg equippa den med en gang, men da skulle seff priesten neede den jævli typisk Shadowfang er jo BoE. Alle har lov til å neede på den imo. Sånne som deg gjør meg forbanna! Har mista Prayer of fortitude boka 2 ganger (1 gang til warrior og en gang til mage) bare fordi den var boe og de mente alle kunne need rolle på den. (jeg var priest og trengte den selvfølgelig.)
Luddezor Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Koper rundt halv 4 på natta i Blood Furnace på low lvl paladinen min, endelig dropper trinketen (healing) fra Broggok. Den kule, imba shadowpriesten bestemmer seg for å neede. Stakkaren kunne jo bare spamme mindflay og si lol. Endret 13. april 2008 av Deminust
Frohman Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Mista Embrace of the Lycan til en hunter. Jeg var rogue. T_T
SQQlt Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Skulle ha crafter til Felsteel Reaper for warrioren min. Hadde leita ganske lenge, så når jeg endelig fant en var jeg ganske snar til å la han crafte den for meg uten å sjekke armory profile, guild osv. Det førte til at han ninjaet alle mats pluss 200g, tilsammen verdt rundt 1200g og logga rett av Jeg sjekker ALLTID armory heretter når jeg skal ha craft, enchant osv.
DisplayName123 Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Skulle ha crafter til Felsteel Reaper for warrioren min. Hadde leita ganske lenge, så når jeg endelig fant en var jeg ganske snar til å la han crafte den for meg uten å sjekke armory profile, guild osv. Det førte til at han ninjaet alle mats pluss 200g, tilsammen verdt rundt 1200g og logga rett av Jeg sjekker ALLTID armory heretter når jeg skal ha craft, enchant osv. http://www.wowwiki.com/Loot_ninja
JensIvar Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 En shaman tok Night's blade fra meg, moro... En shaman tok Night's blade fra meg, moro...
John Keats Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 (endret) Skulle ha crafter til Felsteel Reaper for warrioren min. Hadde leita ganske lenge, så når jeg endelig fant en var jeg ganske snar til å la han crafte den for meg uten å sjekke armory profile, guild osv. Det førte til at han ninjaet alle mats pluss 200g, tilsammen verdt rundt 1200g og logga rett av Jeg sjekker ALLTID armory heretter når jeg skal ha craft, enchant osv. +200? Så du ga han Fee i samme slengen i tillegg til å ikke sjekke guild og armory? ............................................________ ....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,?......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\ ...................................,<`.._|_,-&``................`\ Endret 14. april 2008 av Smeagoldfish
DaXoN Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 (endret) Elsker å plage warriors ved å dra den fram når jeg spiller på palaen, har Mongoose på den også :!: Prøver ikke å være en slags partypooper her nå men hvorfor skulle warriors bli plaget av at du har sun eater og ikke dem? Det er ikke et spesielt bra sverd uansett, det er jo omtrent lettere å få King's Defender som er mye bedre ermm tror du tar litt feil på den der:P jeg bruker sun eater over kings enyday tbh Mere dodge og avoidance ftw enyone? Endret 14. april 2008 av DaXoN
DisplayName123 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Elsker å plage warriors ved å dra den fram når jeg spiller på palaen, har Mongoose på den også :!: Prøver ikke å være en slags partypooper her nå men hvorfor skulle warriors bli plaget av at du har sun eater og ikke dem? Det er ikke et spesielt bra sverd uansett, det er jo omtrent lettere å få King's Defender som er mye bedre ermm tror du tar litt feil på den der:P jeg bruker sun eater over kings enyday tbh Mere dodge og avoidance ftw enyone? Kommer vel an på hva du har av stats allerede, og hva du trenger. King's Defender har også fordeler over Sun Eater. Armor, mer DPS, stamina og +hit anyone?
DaXoN Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Elsker å plage warriors ved å dra den fram når jeg spiller på palaen, har Mongoose på den også :!: Prøver ikke å være en slags partypooper her nå men hvorfor skulle warriors bli plaget av at du har sun eater og ikke dem? Det er ikke et spesielt bra sverd uansett, det er jo omtrent lettere å få King's Defender som er mye bedre ermm tror du tar litt feil på den der:P jeg bruker sun eater over kings enyday tbh Mere dodge og avoidance ftw enyone? Kommer vel an på hva du har av stats allerede, og hva du trenger. King's Defender har også fordeler over Sun Eater. Armor, mer DPS, stamina og +hit anyone? Tja sant nok skal være enig der men jeg bytter ikke vekk litt hit / litt armor og minor stam uppgrade mot litt over 1% dodge ... er alt får mange warriors der ute som bare stacker Stam stam stam og glemer alt om avoidande:P
Skribenten_ Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 jeg vant en gang en tier del, så greide lootmasteren å bomme på navnet mitt, eventuelt feilklikke. så en annen fikk den, han som fikk den kunne ikke en gang bruke den! noob
Magnus1001 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 (endret) jeg vant en gang en tier del, så greide lootmasteren å bomme på navnet mitt, eventuelt feilklikke. så en annen fikk den, han som fikk den kunne ikke en gang bruke den! noob Kontakete en GM? funker fint om MasterLooteren, deg og den personen som fikk den sender inn en liten ticket. Skjedde på min mage da jeg rollet høyest på daggern, ble gitt til feil, alle 3 ga GM en liten ticket og vips så var deggern min:D Edit: Dagger'n fra Prince! Endret 14. april 2008 av magnus106
Christeven Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 (endret) Husker i MC pre-Tbc skjedde det noe med ML, så plutselig spratt all looten opp i "loot-vinduet" etter vi drepte Garr. Så alle skulle trykke pass, så skulle vi fordele etterpå. Var en druid som greide å trykke greed på Giantstalker.. Som fikk den Endret 14. april 2008 av Christeven
labjo Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Var ikke i mitt guild, men et guild på serveren fikk endelig ned Illidan, så dropper Cursed Vision og Sergaras. Fordi en shaman var så buttlicker med raidlederen fikk han den istedet for roguen i guildet som er og blir den beste dps'ern. Holdt på å slette wow når jeg leste det. Den er jo like bra for ench shaman som for rogue den da..
Alpakasso Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Den er jo like bra for ench shaman som for rogue den da.. Enhancement- Gjenta etter meg: Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement Enhancement enhancement enhancement. - Takk. Tror jeg skal bruke denne som en 'macro' mot alle som sier enten enchansemens, enchantent, ench, enchansment, osv osv (begynner å gå meg på nervene)... - Haha, den var genial Christeven... x)
rallrall Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Roguer med "rouge" i navnet er jo også alltid pro. Characters med navnet dkrougedk ville i alle fall jeg vært skeptisk til.
Valkyria Skrevet 16. april 2008 Forfatter Skrevet 16. april 2008 hvorfor har alle dansker DK i navnet sitt egentlig? (kom på det nåt jeg ser andre er klar over det også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå