Lysestake Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Er midt i en installering av navigasjon på telefonen og har fått frem en melding om at jeg må taste inn en aktiveringskode. Har sett på alle papirer som følgte med, men finer ikke.. Kan noen hjelpe meg?
Swome Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg har akkurat det samme problemet. Kan noen si hvor jeg finner denne koden?
P0nduz Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Det var ingen aktiveringskode på min for å legge inn et gratis kart. ta eventuelt kontakt med brightpoint hvis eller butikken der den ble kjøpt
Lysestake Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 (endret) Det var ingen aktiveringskode på min for å legge inn et gratis kart. ta eventuelt kontakt med brightpoint hvis eller butikken der den ble kjøpt Å laste ned kartet var ikke noe problem, men når jeg skulle inn på telefonen for å sjekke ut hvordan dette fungerte kom jeg til en aktiveringskode. Har kontaktet de jeg kjøpte telefonen av, men har ikke fått svar ennå. Takk for svar.. Endret 24. april 2008 av Lysestake
TheScirocco Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Det følger med ett gratis bykart. Skal du ha mer kart en det må du kjøpe en lisens.
Lysestake Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 Det følger med ett gratis bykart. Skal du ha mer kart en det må du kjøpe en lisens. Det er jeg klar over. Saken er den at jeg får ikke komme inn på kartet i det hele tatt, men blir tilsendt en ny kode for å komme meg inn på på kartet bra butikken jeg kjøpte mobilen av. Så problemet er løst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå