Gå til innhold

C&C Generals på Internett..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte ikke spillet i det hele tatt jeg men... :

Uansett, har hørt at det skal være kult å spille over internett, men vet også at endel folk har hatt problemer, og 3 eller 4 patcher har kommet ut allerede. Kanskje dem burde testet spillet før dem kaster det ut på markedet ?

Lenke til kommentar
Liker du Age Of Empires, C&C Red Alert, Warcraft, Starcraft så vil du like C&C Generals :)

 

Dette er IKKE sant! Jeg elsket, og elsker fortsatt, AOE, Red Alert, WC og SC. Men jeg rett og slett hater C&C generals. Elendig spill....bruk pengene dine på noe annet. Jeg mener Redd Barna, Frelsesarmeen eller en annen god sak står høyere på lista. :woot:

Lenke til kommentar
Liker du Age Of Empires, C&C Red Alert, Warcraft, Starcraft så vil du like C&C Generals :)

 

Dette er IKKE sant! Jeg elsket, og elsker fortsatt, AOE, Red Alert, WC og SC. Men jeg rett og slett hater C&C generals. Elendig spill....bruk pengene dine på noe annet. Jeg mener Redd Barna, Frelsesarmeen eller en annen god sak står høyere på lista. :woot:

 

Frelsarmen invaderer gamer.no :p

Jeg elsker C&C Generals Online:=)

Lenke til kommentar

Hvordan er det med lag'en i generals på internett? Jeg spilte på LAN med 3 kompiser mot 4 computere, og da vi hadde kommet et lite stykke begynte det å lagge som et varmt strøk der nede. Jeg tror ikke det var PC'en som forårsaket dette. Det var jeg som laget serveren, og jeg har P4 2,13 ghz, 512 DDR-SDRAM, Radeon 8500 LE 64 MB, 8200 i 3Dmark 2001. Jeg kjørte på 800x600 med medium detail. Min teori er at netcoden til Generals rett og slett er elendig, slik som RA2 sin er. Det har kanskje en sammenheng med at de fortsatt bruker IPX protokollen (det har ihvertfall jeg hørt)? :shrug:

Lenke til kommentar
Hvordan er det med lag'en i generals på internett? Jeg spilte på LAN med 3 kompiser mot 4 computere, og da vi hadde kommet et lite stykke begynte det å lagge som et varmt strøk der nede. Jeg tror ikke det var PC'en som forårsaket dette. Det var jeg som laget serveren, og jeg har P4 2,13 ghz, 512 DDR-SDRAM, Radeon 8500 LE 64 MB, 8200 i 3Dmark 2001. Jeg kjørte på 800x600 med medium detail. Min teori er at netcoden til Generals rett og slett er elendig, slik som RA2 sin er. Det har kanskje en sammenheng med at de fortsatt bruker IPX protokollen (det har ihvertfall jeg hørt)?  :shrug:

 

Ja, skjer med alle under multiplayer. Hvis du spilte ra2, husker du at det skjedde det samme her også. Det lagger hvis det blir for mye action, dårlig av westwood og ikke rette opp dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...