Joney Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ikke akkurat en bug, men jeg synes det passa bra inn :!:
vikingkylling Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) En fyr skrøt over ha klart en bane i SSX Tricky på under 20 sekunder fordi han trykket Select og ble satt inn på banen rett ved mål. Det er teknisk sett en bug/exploit, men jeg regner det som cheat. For øvrig sa en kamerat for mange år siden at han aldri kom til å bruke cheat i et spill fordi man fort ble avhengig av det. Sitter man litt fast er det bare å jukse litt, så er man gjennom spillet på veldig kort tid og har egentlig ikke oppnådd noe som helst. Det er bedre å slite litt en stund helt til man faktisk klarer det, så når man endelig har gått gjennom spillet har man følelsen av at man har fortjent det. Edit: Morsomt bilde, det der. Endret 29. april 2008 av thecrow77
Joney Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) At denne tråden har fått leve er et under.. EDIT: never mind... Endret 1. mai 2008 av Joney
Spirre Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 er vel heller temaet som tilsier at den kanskje burde vært stengt.
Kistesnekker Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Ikke akkurat en bug, men jeg synes det passa bra inn hehe har opplevd noe sånt. At folk dirrer på golvet.
Kistesnekker Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 ...........Kunne dere vær så snill komme med noe lenker til bugs (IKKE YouTube).
RyanLennox Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Generelt kan du jukse en del spill ved å utnytte mangefull AI, dette er ikke direkte bugs, men at AI'en ikke er godt nok programmert. For eksempel kan man utnytte AI'en noe vanvittig i Hitman. Om dette er juks eller ikke vet jeg ikke. Mener det var noen slike i SWAT 4 og, for eksempel ved at rømlingene alltid lukket dører etter seg, slik at man ved å åpne alle dører lett kunne følge rømlinger. Men som regel var dårlig AI til min ulempe ved at teamet ofte var komplett idioter: sto veien, stå stille og ble skutt på osv. Det var imidlertid ingenting i forhold til R6: Lockdown. Her var AI-team medlemmene så dumme at de omtrent ble skutt samme hva de gjorde, og atpåtil kom de spydige kommentarer når jeg satt dem på vent
Spirre Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 vel, nå har såpass mange sett og posta i denne tråden at det er på tide å droppe masinga. jeg har spillt en del swat 4, inkludert utvidelsespakka, og kan ikke si at jeg oppdaga noen spesielle bugs. og definitivt ikke noen som du vil ha noen glede av. ikke ser det ut til at andre vet om eller ønsker å dele noen med deg, så du bør bare la det ligge, eller lære deg å bruke søkemotorere på nettet.
Kistesnekker Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Jeg finner jo bare Trainere og dem funker ikke på nettet.!!
Spirre Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 da er det ikke noe mer å gjøre i den saken. for meg så virkger det som om du vil prøve å jukse uten å bli tatt for det, og det er ikke riktig å gjøre. spill heller i lan med venner som er med på det eller i single player. da ødelegger du ikke for noen i alle fall.
RogueAlien Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hvorfor ikke bare prøve å bli god i stedet for å jukse? Hvis du jukser så blir du jo aldri noe bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå