Gå til innhold

Jeg fikk igjen på skatten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvorfor lønner det seg, fremfor å trekke akkurat hver måned? Er det fodri du finner det enklere å spare slik, eller gjorde du det bare for å være sikker på å slippe unna baksmell?

 

Neste sommer får jeg igjen omtrent en månedslønn, grunnet surr med skattekort i årets første to måneder.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Når og hvordan får man vite om en får igjen på skatten? Eier en leilighet jeg er usikker om vil trekke skatten min opp, så enten får jeg 10 000 igjen eller ingen ting.. Er litt avhengig av å vite det snart ettersom det avhenger om jeg gidder å skaffe meg sommerjobb eller ikke..

Lenke til kommentar

Å spare ved å betale for mye skatt er ikke så veldig uvanlig. Tror nok en del gjør det, siden det er renter på skattesummen. Det er f.eks en fin måte å spare til en ekstra ferietur. Å det er penger du ikke kan ta ut igjen, selv om fristelsen for den nye 50" lcd skjermen er stor.

 

Fikk igjen jeg også :)

Lenke til kommentar

Fikk 7000 kr igjen. Helt greit, liksom...

 

Folk klager på å betale for mye skatt, men man får faktisk renter på den for-mye-betalte skatten, så det er egentlig vinn-vinn.

 

Så kommer feriepengene også "snart".

 

I tillegg har jeg tatt ut overtidstimene mine i lønn, kommer på neste lønning.

 

Alt strevet betaler seg til slutt.

Lenke til kommentar
Å spare ved å betale for mye skatt er ikke så veldig uvanlig. Tror nok en del gjør det, siden det er renter på skattesummen. Det er f.eks en fin måte å spare til en ekstra ferietur. Å det er penger du ikke kan ta ut igjen, selv om fristelsen for den nye 50" lcd skjermen er stor.

 

Fikk igjen jeg også :)

 

Bedre rente i banken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...