Øby Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) HaloNorge har relansert sine nettsider: http://halonorge.com Blant nyhetene er: - Ladder og turneringssystem - Nytt forumsystem - Galleri - Og mer... I tillegg til at vi fortsatt... - ...er Norges største Halo-side - ...har nesten 1500 medlemmer - ...har de beste spillerne og de best organisert turneringene i landet Sleng innom du også! Endret 7. april 2008 av Øby
E-wok Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 I tillegg til at vi fortsatt......har de beste spillerne De beste i landet har registrert seg på forumet med andre ord.
Landeplagen Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 De beste i landet har registrert seg på forumet med andre ord. Jepp. Jeg registrerte meg i fjor.
Øby Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 I tillegg til at vi fortsatt......har de beste spillerne De beste i landet har registrert seg på forumet med andre ord. Sant, men man kaller det ikke PR for ingenting Anyways, det er også her mulig å få spille mot dem i turneringer f.eks. Det er det jeg siktet til med uttalelsen.
Mato Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 siden er jo mere eller mindre dø da , laber forumaktivitet osv
Øby Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 siden er jo mere eller mindre dø da , laber forumaktivitet osv "ok"
Mads_B Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 siden er jo mere eller mindre dø da , laber forumaktivitet osv Fint om du kunne begrunne denne uttaelsen ------------ Mob MaMa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå