Gå til innhold

HVa skjedde med Aung San Suu Kyi's død? Truelse av ytringsfriheten i norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sitter på skolen og skal skrive om følgene av Aung San Suu Kyi's død. Da slår det meg : Hverken TV2, NRK, Wikipedia eller VG har noe som helst om hennes død! Det ble så sterkt omtalt i media, men nå vikrer det som om noen har klart og sensurere bort allt :S

har noen svar eller informasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lever i beste velgående ifølge wikipedia.

men var det ikke masse saker på nettet/TV om at hun var død da? :S

Skrevet

Alt var en drøm. :)

Uansett, om hun lever vil jeg tro det er en god grunn til at du ikke finner stoffet om hennes død.

Skrevet

Nå ser ikke jeg regelmessig på TV, men har ikke sett noen innslag rundt hennes påståtte død på nett, heller.

Skrevet

Uansett, om hun lever vil jeg tro det er en god grunn til at du ikke finner stoffet om hennes død.

sitter her med min lærer i samfunnsfag, hun er HELT sikker sier hun, på at Aung San Suu Kyi er død :S

var ganske sikker selv, og finner ikke noen nyere informasjon om henne (etter slutten av 07)

sitter her med min lærer i samfunnsfag, hun er HELT sikker sier hun, på at Aung San Suu Kyi er død :S

var ganske sikker selv, og finner ikke noen nyere informasjon om henne (etter slutten av 07)

WEEEEE

hun hadde feil, hun blandet med Buttho :p hahhahahaahhaahhahaahha

Skrevet

Nettsida hennar har hatt saker fram til mars 08 i det minste, så det må i såfall ha skjedd etter det. Og eg er nok ganske sikker på at ein ville hørt ganske mykje om det, dersom det hadde skjedd.

• 5 måneder senere...
Skrevet
Jeg tror 'sensuren' rundt hennes død kan ha noe å gjøre med at hun lever, men jeg er ikke sikker.

Haha, en av de gøyeste bumpene jeg har sett på en stund. Gullkorn fra Cybbemunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...