gnrlover Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Skulle sende 1100 g til alten min, men ved en feil sendte jeg den til en random fyr ^^ Endret 6. april 2008 av gnrlover
Lyral Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Skulle send 1500 gull til bankalten min en gang, og greide å sende til feil random person. Bare whispet han å spurte om han kunne vært så snill å sende de tilbake igjen når han fikk de. Kanskje jeg bare var heldig, men han gjorde det vertfall.
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Et lite tips når du sender penger til alts osv, legg dem til i friendslist for da kommer resten av navnene opp som forslag. Mindre sannsynlighet for å skrive feil.
gnrlover Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 (endret) Skulle send 1500 gull til bankalten min en gang, og greide å sende til feil random person.Bare whispet han å spurte om han kunne vært så snill å sende de tilbake igjen når han fikk de. Kanskje jeg bare var heldig, men han gjorde det vertfall. N1, men prob mitt er jeg husker faen ikke hvem jeg sendte de til, var så stressa med noe når jeg sendte de :/ Men det er bare ett spill, så er ikke værdens undergang Endret 6. april 2008 av gnrlover
Lyral Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Skulle send 1500 gull til bankalten min en gang, og greide å sende til feil random person.Bare whispet han å spurte om han kunne vært så snill å sende de tilbake igjen når han fikk de. Kanskje jeg bare var heldig, men han gjorde det vertfall. N1, men prob mitt er jeg husker faen ikke hvem jeg sendte de til, var så stressa med noe når jeg sendte de :/ Men det er bare ett spill, så er ikke værdens undergang Surt er det ja Men hvis du er ute etter en løsning, så har jeg det egentlig ikke
gnrlover Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 Skulle send 1500 gull til bankalten min en gang, og greide å sende til feil random person.Bare whispet han å spurte om han kunne vært så snill å sende de tilbake igjen når han fikk de. Kanskje jeg bare var heldig, men han gjorde det vertfall. N1, men prob mitt er jeg husker faen ikke hvem jeg sendte de til, var så stressa med noe når jeg sendte de :/ Men det er bare ett spill, så er ikke værdens undergang Surt er det ja Men hvis du er ute etter en løsning, så har jeg det egentlig ikke Nei egentlig ikke bare høre om det er andre som har vært like smarte som meg
Dʋgɢtung Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Kan jo hende du sendte de til et nick som ikke er i bruk, og at de kommer i retur innen 30 dager da.
gnrlover Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 Kan jo hende du sendte de til et nick som ikke er i bruk, og at de kommer i retur innen 30 dager da. Hvordan er det mulig ? vill det ikke komme " Person not found " da ?
gnrlover Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 Et lite tips når du sender penger til alts osv, legg dem til i friendslist for da kommer resten av navnene opp som forslag. Mindre sannsynlighet for å skrive feil. ekke så dumt det, men trodde jeg hadde gjort det :/
John Keats Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Kan jo hende du sendte de til et nick som ikke er i bruk, og at de kommer i retur innen 30 dager da. Hvordan er det mulig ? vill det ikke komme " Person not found " da ? Med mindre det er en level 1 alt eller noe som aldri blir brukt.. Da kommer de tilbake om han ikke henter de ut innen 30 dager. Kommer også tilbake om characteren blir sletta
Stargasm Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Skulle jo vært en form for "Sendt Mail", så du kunne sjekke hvem og hva du har sendt ut fra Mailboxen din
Neshaug Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hmm, det kommer jo en meldingsboks også, noe lignende som "are you shure you want to send x gold to x"? Kan vel bare page en GM?
Wheeljack Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Heh. Husker jeg fikk en dynge med rariteter i mailen en gang. En del BoE-saker, pots og rundt 2k gull. Ærlig som jeg var sendte jeg alt sammen i retur og skrev noe sånt som tusen takk, men jeg tror du har sendt litt feil. Fikk svar tilbake av personen som takka meg opp og ned for at det fortsatt fantes ærlighet i spillverdenen og vedlagt var det 2-300g eller noe sånt. Hyggelig opplevelse.
Skurupu Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg trykker bare "s" når jeg skal sendte til banken min. Den heter "Skurubank" og ligger i friendslisten min. 2-3 ganger har jeg vætr uforsiktig og sendte en mail til en char som heter "Ss". Kanskje det er penger å tjene på å lage alts ved navn "Aa", "Bb" og lignende.
Sink Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Har ikke fulgt med å flere ganger sendt golds\andre verdisaker til noen i guilden, men jeg får det jo tilbake
gnrlover Skrevet 7. april 2008 Forfatter Skrevet 7. april 2008 Hmm, det kommer jo en meldingsboks også, noe lignende som "are you shure you want to send x gold to x"? Kan vel bare page en GM? Hva kan gm gjør ? de kan jo ikke sende tilbake gullet, men jeg spurte om jeg kunne få navnet på han/ho jeg sendte gullet til. Nei det gikk ikke, "Privacy" -.-
Lacim Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Var redd jeg sendte en mail med epic spelldmg legenchant til feil character. Lagde en GM-ticket, og han svarte noe i form av The [Runic Spellthread] you recently sent is now in the mailbox of <nick>, level 70 priest. Tviler på at GMen kunne ha gjort noe spesielt dersom jeg hadde sendt til feil character, men fint han kunne gi svar.
Stoop kid Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Det går an å klage til de som står for softwaren i virkeligheten: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=165401 http://www.digi.no/php/art.php?id=517254 Hun måtte i tillegg bekrefte det 2 ganger. Mottakeren ble dømt. Endret 7. april 2008 av Quicko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå