Gå til innhold

Flere en meg som har sendt Gull/ item til feil person ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle send 1500 gull til bankalten min en gang, og greide å sende til feil random person.

Bare whispet han å spurte om han kunne vært så snill å sende de tilbake igjen når han fikk de. Kanskje jeg bare var heldig, men han gjorde det vertfall.

Skrevet (endret)
Skulle send 1500 gull til bankalten min en gang, og greide å sende til feil random person.

Bare whispet han å spurte om han kunne vært så snill å sende de tilbake igjen når han fikk de. Kanskje jeg bare var heldig, men han gjorde det vertfall.

N1, men prob mitt er jeg husker faen ikke hvem jeg sendte de til, var så stressa med noe når jeg sendte de :/ Men det er bare ett spill, så er ikke værdens undergang

Endret av gnrlover
Skrevet

N1, men prob mitt er jeg husker faen ikke hvem jeg sendte de til, var så stressa med noe når jeg sendte de :/ Men det er bare ett spill, så er ikke værdens undergang

Surt er det ja :) Men hvis du er ute etter en løsning, så har jeg det egentlig ikke :ermm:

Skrevet

Surt er det ja :) Men hvis du er ute etter en løsning, så har jeg det egentlig ikke :ermm:

Nei egentlig ikke :p bare høre om det er andre som har vært like smarte som meg :p

Skrevet
Kan jo hende du sendte de til et nick som ikke er i bruk, og at de kommer i retur innen 30 dager da. :)

Hvordan er det mulig ? vill det ikke komme " Person not found " da ?

Skrevet
Et lite tips når du sender penger til alts osv, legg dem til i friendslist for da kommer resten av navnene opp som forslag. Mindre sannsynlighet for å skrive feil.

ekke så dumt det, men trodde jeg hadde gjort det :/

Skrevet
Kan jo hende du sendte de til et nick som ikke er i bruk, og at de kommer i retur innen 30 dager da. :)

Hvordan er det mulig ? vill det ikke komme " Person not found " da ?

Med mindre det er en level 1 alt eller noe som aldri blir brukt.. Da kommer de tilbake om han ikke henter de ut innen 30 dager. Kommer også tilbake om characteren blir sletta

Skrevet

Heh. Husker jeg fikk en dynge med rariteter i mailen en gang. En del BoE-saker, pots og rundt 2k gull. Ærlig som jeg var sendte jeg alt sammen i retur og skrev noe sånt som tusen takk, men jeg tror du har sendt litt feil.

Fikk svar tilbake av personen som takka meg opp og ned for at det fortsatt fantes ærlighet i spillverdenen og vedlagt var det 2-300g eller noe sånt. Hyggelig opplevelse.

Skrevet

Jeg trykker bare "s" når jeg skal sendte til banken min. Den heter "Skurubank" og ligger i friendslisten min. 2-3 ganger har jeg vætr uforsiktig og sendte en mail til en char som heter "Ss".

Kanskje det er penger å tjene på å lage alts ved navn "Aa", "Bb" og lignende. :p

Skrevet
Hmm, det kommer jo en meldingsboks også, noe lignende som "are you shure you want to send x gold to x"? Kan vel bare page en GM?

Hva kan gm gjør ? de kan jo ikke sende tilbake gullet, men jeg spurte om jeg kunne få navnet på han/ho jeg sendte gullet til. Nei det gikk ikke, "Privacy" -.-

Skrevet

Var redd jeg sendte en mail med epic spelldmg legenchant til feil character. Lagde en GM-ticket, og han svarte noe i form av The [Runic Spellthread] you recently sent is now in the mailbox of <nick>, level 70 priest.

Tviler på at GMen kunne ha gjort noe spesielt dersom jeg hadde sendt til feil character, men fint han kunne gi svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...