loathsome Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Vistaen min har gjort mp3 spilleren min treg, og hjalp ikke å formatere mp3en, proben er at når jeg puttarn inn i pcen må jeg vente en stund og samme med XP. Og vista skal liksom være bedre enn XP. Vista har en good egenskap men noe møøl. +1 for bra og konstruktivt innlegg
Kistesnekker Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Vistaen min har gjort mp3 spilleren min treg, og hjalp ikke å formatere mp3en, proben er at når jeg puttarn inn i pcen må jeg vente en stund og samme med XP. Og vista skal liksom være bedre enn XP. Vista har en good egenskap men noe møøl. +1 for bra og konstruktivt innlegg HÆ!?
Rescue me Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Vistaen min har gjort mp3 spilleren min treg, og hjalp ikke å formatere mp3en, proben er at når jeg puttarn inn i pcen må jeg vente en stund og samme med XP. Og vista skal liksom være bedre enn XP. Vista har en good egenskap men noe møøl. +1 for bra og konstruktivt innlegg HÆ!? Han mener at ditt innlegg er bra og konstruktivt. Enkelt og greit .
fenderebest Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Ah ja det er godt å se at det finnes tråder her ute der folk virkelig vet hva de prater om!!! Stå på gutter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå