Gå til innhold

Creative i hardt vær


Anbefalte innlegg

I sum så kan alt dette summeres til et ord : Kommers !

 

 

 

 

Hva er kommers: Skape et behov i kunden. Som Creative. fancy ord som egentlig er bare nesten sannheten. Audigy, live, bla bla og enda flere krusseduller i orda. Noe kan høres helt megakult men er egentlig markedets dårligste i bruk !! ta den du.

Jamnfør Microsofts kommers stilen så har Creative passert MS vil eg påstå.

Andre lignende avhengighets skapende ting som kan jamnføres: Røyk, alkohol, diktator styre.

men merk det er ikke snakk om noe negativt. Dette er markeds strategien til Creative. Flere liker røyk , alkohol, diktator styre og ! og lignende sterkt avhengighetsskapende ting. Innen segmentet lydkort på pc har Creative trollbandt mange folk med sine fancy ord og lovnader. Eg har advart om det før, og sier det igjenn. Creative lager drivere som ikke funker.

 

Egentlig verdens største løgn innen lydkort verden. Og dem får ikke følger av det.

Flesteparten har ikke anelse om det og kjøper videre Creative lydkort.

 

At HW.no annbefaler Creative uten grundige tester var rett og slett litt sjokkerende å finne ut av..

 

Om innpakningen er av gull og sølv så gir eg katten i om innholdet er av Creative.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så.. du har hatt et kort liggende på benken i 8 år? uten å virke? Du burde kanskje ha levert det inn med en gang og ikke venta 8 år..

 

At HW.no anbefalte et kort som funker meget bra i xp og vista er vel helt fair. Tomshardware og anandtech anbefaler også kortene...Hw.no gav faktisk andre alternativer, dog til spilling ligger creative et hestehode foran.. Men om du bare spiller med hodetelefoner så er det litt sløsing av penger. Noen vil alltid ha problemer med hardware, sånn er det bare..

 

Har aldri til dags dato hatt problemer med noen av mine creative produkter (kun lydkort og høytalere) så jeg har vel vært heldig.. Til gjengjeld har jeg alltid fått annen hardware som har vært hårete (hovedkort, minne, grafikkort, prosessor), send ting som ikke funker tilbake.. Hvem husker vel ikke USB2 driverne til intel.. men man fikser problemene, istedet har mentaliteten blitt mer og mer at man skal forvente at himmel og jord kommer i bevegelse fordi du har investert en slapp tusing på noe hardware.. Send det tilbake om det ikke virker, enkelt og greit.. Så kommer spørsmålet om du har brukt tingen riktig til slutt...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...