Everl0ng Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hei folkens! Jeg lurer på hvordan det fungerer med en PVP Bot til World of Warcraft. En slik en som signer opp for BG's og deltar aktivt. Har prøvd å finne en slik en på nettet, men det koster penger. Er det noen mulighet for å få tak i gratis slike? Er klar over at det er en risiko over dette, men er villig til å ta den sjansen! Hvor finner jeg en bra side til å laste ned? Hva bør jeg se etter? Hvordan innstallerer jeg botten på min PC? Til alle dere som synes det er galt med PVP bot's så beklager jeg om øynene deres skulle falle over dette innlegget, men faktum er at jeg har verken tid eller lyst til å sitte 8-10 timer til dagen og farme Honor Points. Har skole og jobb utenom som krever masse av tiden. På forhånd takk!
Uxzuigal Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Så fordi du har jobb som de fleste andre av oss, så vil du ødelegge battlegrounds, samt risikere å få deg selv banned fra spillet? Høres ut som kjerneverdier!
fossegrimen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 (endret) Hei Må si meg enig med Kaaos, og for det andre så har wow sitt eget forum. Og er det helt lovlig å spørre etter program som er gratis for boting da det ikke er lov å bruke i wow? Fosse Endret 4. april 2008 av fossegrimen
firberblad Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 De aller fleste av oss har vel skole eller jobb. Kan vanskelig se at det skal være et arguement for å øddelegge spillet for andre.
jvc1986 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 (endret) Du kan muligens finne noe på http://www.mmowned.com/ Men å botte er vel noe av det mest idiotiske man kan gjøre, personlig mener jeg at hele poenget med spillet blir borte hvis man jukser på denne måten, man ødelegger samtidig for alle andre som prøver å vinne BG'n, da boten ikke gjør annet enn å f.eks løpe rundt å drepe bukker/ulver, teleporte deg til startområde og lar deg stå der for å bli drept.. Du bidrar på ingen måte i kampen! Og du vil garantert bli rapportert av andre, det er LETT å se noen som botter! PS: Har du ikke tid til slikt pga jobb/skole etc. så får du heller la være å spille da Endret 4. april 2008 av jvc1986
cs_ Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Herregud, slutt med klagingen. Du kan laste ned en glider på mmoglider.com som pvper for deg. Botten er faktisk bedre enn halvparten av de som spiller battlegrounds, så bidrar jo sånnsett.
The Stig Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Rapportert tråden - håper den stenges så fort som mulig, dette er bare idiotisk.
Schjellin Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Herregud, slutt med klagingen. Du kan laste ned en glider på mmoglider.com som pvper for deg. Botten er faktisk bedre enn halvparten av de som spiller battlegrounds, så bidrar jo sånnsett. Det er det vell ikke..
cs_ Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 (endret) Herregud, slutt med klagingen. Du kan laste ned en glider på mmoglider.com som pvper for deg. Botten er faktisk bedre enn halvparten av de som spiller battlegrounds, så bidrar jo sånnsett. Det er det vell ikke.. Jo, etter 3 år med WoW kan jeg bekrefte at halvparten er så dårlig at de fungerer som NPCs. Jeg har kitet 6-7 alliance fra farm til stables og deretter stables til mine, ikke bare dette tilfellet, men flere titalls andre. De fungerer som mobs, de har aggro og er rett og slett for dårlige eller for uinteresserte i å gjøre noe ordentlig. I 90% av bg-ene jeg er med i bevitner jeg at MINST 1 gang iløpet av kampen så klarer de å miste ett flagg med 5 folk som ikke merker noe, eller at alle bestemmer seg plutslig for å cappe noe nytt - og forlater basen ubeskyttet. Noen er så direkte elendige at jeg begynner å lure på om de er bots, forhåpentligvis har jeg rett. De som snakker om "verdier" i et mmospill, spar meg. Endret 4. april 2008 av Syvertsen
Bjonski Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 De aller fleste av oss har vel skole eller jobb. Kan vanskelig se at det skal være et arguement for å øddelegge spillet for andre. De aller fleste av oss tar seg også tid til å faktisk spille! Bot = cheats, uansett hvordan dere vrir på det.. Uansett om dere har jobb eller skole.. Jeg har også jobb OG skole, har INGEn problemer med å grinde/farme ting selv.
cs_ Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 (endret) Bot = cheats, uansett hvordan dere vrir på det.. Uansett om dere har jobb eller skole.. Jeg har også jobb OG skole, har INGEn problemer med å grinde/farme ting selv. Ja, det er selvfølgelig mulig å grinde honor selv med jobb og skole. Men det blir vanskelig å få nok tid til få noe fart på det, folk orker ikke rett og slett. Nå skal det sies at å levere badges gav sinnsykt mye honor, jeg ble overrasket over hvor mye jeg fikk når jeg leverte inn 40 badges. Nå har ikke jeg bottet enda, men skal innrømme at det er veldig fristende. Har ikke noe behov for å rettferdiggjøre det heller, og jeg vet det er "feil". Endret 4. april 2008 av Syvertsen
Anbefalte innlegg