-MK- Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Kjøpte meg en USBmini--> jack 3,5" for et par uker sia. Den funka helt greit helt til i går morges. Da nektet telefonen å sende lyden gjennom kabelen, og brukte istedenfor høyttalerne til å spille av lyd, selv om jeg hadde koblet til headset. Det jeg lurer på er om det er kabelen, eller telefonen som er ødelagt. Jeg kan ikke skjønne at kabelen har blitt ødelagt så fort Jeg har jo såvidt brukt den..
Leeroymonster Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Jeg holder en knapp på at det er kontakten på telefonen.
-MK- Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Det jeg tenkte kom på nå, er at laderen til mobilen funker, og siden laderen går gjennom samme input (USBmini) er det vel kabelen som har streika Eller er det feil?
Leeroymonster Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Det er jeg ikke helt sikker på. På en vanlig telefonkontakt (som på f. eks. SE) kan det jo være noen pinner som er ødelagt, og da ville noe funke mens noe annet vil streike. Men har ikke vært så mye borti USB mini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå