Gå til innhold

Rogue level våpner og armor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen botter her i gården nei. Her går det på hardcore questing, begynner bli temmelig lei men..

Så hvordan kan du ikke vite om du er 50 etter du er ferdig på skolen eller jobb da?

Skrevet
Ingen botter her i gården nei. Her går det på hardcore questing, begynner bli temmelig lei men..

Så hvordan kan du ikke vite om du er 50 etter du er ferdig på skolen eller jobb da?

Kan jo aldri være sikker om jeg er lvl 51. Men er det nå, ble det over natta som sagt. Og Armory er treg til tider..

Skrevet

Da er du rimelig stressa/trøtt om du ikke husker levelen charen din er i , 15min etter at du har sluttet å spille.

Men anklager deg ikke for botting, for alt jeg vet kan det være Alzheimer's light.

(er selv utrolig distrè til tider, så vet hvordan det er).

Skrevet (endret)

Kan jo aldri være sikker om jeg er lvl 51. Men er det nå, ble det over natta som sagt. Og Armory er treg til tider..

man glemmer ikke hvilken lv man er i når man er så høyt oppe, har man nettop startet en char er det klart man kan glemme om den ble 16 eller 17 etter en lang økt. Men når du er 45+ husker man når man dinger.. Om du må bruke armory for å se hvilken level charen du spilte på kvelden før er det vel på tide å roe ned på kaffen og få seg litt søvn ;)

Endret av Christeven
Skrevet (endret)

Ser hva f. eks Frohman svarer og jeg synes dette bildet beskriver han ganske så godt.

post-60103-1207058505.gif

www.wowhead.com?

Ja, takker, det var riktig adresse ja hvis du lurte på det.

Endret av Overdox
Skrevet (endret)
Overdox vet nok ikke hva et troll er. :w00t:

Det er deg, det.

Slike kverulanter i samfunnet.

Endret av Overdox
Skrevet
Føler på en måte at det er ganske mange tullete svar her inne..

Jeg føler at tråden ikke fortjener noe annet. Hvorfor skal vi svare seriøst når du åpenbart troller?

Sånne som deg skal ikke ha tillatelse å poste engang. Ihvertfall ikke her. Bare la vær.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...