Lycantrophe Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hvordan kan det være mulig å glemme levelen du er i?
Schjellin Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jo, det er rart. Nei, tvert imot. Hvorfor skulle ikke det vært rart ?
Swafty Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Ingen botter her i gården nei. Her går det på hardcore questing, begynner bli temmelig lei men..
Schjellin Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Ingen botter her i gården nei. Her går det på hardcore questing, begynner bli temmelig lei men.. Så hvordan kan du ikke vite om du er 50 etter du er ferdig på skolen eller jobb da?
Swafty Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Ingen botter her i gården nei. Her går det på hardcore questing, begynner bli temmelig lei men.. Så hvordan kan du ikke vite om du er 50 etter du er ferdig på skolen eller jobb da? Kan jo aldri være sikker om jeg er lvl 51. Men er det nå, ble det over natta som sagt. Og Armory er treg til tider..
Snurreleif Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Da er du rimelig stressa/trøtt om du ikke husker levelen charen din er i , 15min etter at du har sluttet å spille. Men anklager deg ikke for botting, for alt jeg vet kan det være Alzheimer's light. (er selv utrolig distrè til tider, så vet hvordan det er).
Christeven Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 (endret) Ingen botter her i gården nei. Her går det på hardcore questing, begynner bli temmelig lei men.. Så hvordan kan du ikke vite om du er 50 etter du er ferdig på skolen eller jobb da? Kan jo aldri være sikker om jeg er lvl 51. Men er det nå, ble det over natta som sagt. Og Armory er treg til tider.. man glemmer ikke hvilken lv man er i når man er så høyt oppe, har man nettop startet en char er det klart man kan glemme om den ble 16 eller 17 etter en lang økt. Men når du er 45+ husker man når man dinger.. Om du må bruke armory for å se hvilken level charen du spilte på kvelden før er det vel på tide å roe ned på kaffen og få seg litt søvn Endret 4. april 2008 av Christeven
Swafty Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Føler på en måte at det er ganske mange tullete svar her inne..
Lycantrophe Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Naturlich! Dette er jo enda en Overdox-tråd. \o/
Swafty Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 (endret) Ser hva f. eks Frohman svarer og jeg synes dette bildet beskriver han ganske så godt. www.wowhead.com? Ja, takker, det var riktig adresse ja hvis du lurte på det. Endret 4. april 2008 av Overdox
Swafty Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 (endret) Overdox vet nok ikke hva et troll er. Det er deg, det. Slike kverulanter i samfunnet. Endret 4. april 2008 av Overdox
Knofle Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Du vet man ikke må se på armory hvor høy levelen er? Om man ikke blir powerlevla av kinesere, riktignok.
Frohman Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Det er deg, det.Slike kverulanter i samfunnet. Feil.
Schjellin Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Kan du vær så snill å forklare oss hvordan du kan klare å glemme hvilken lvl du er?
dysfunctional Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Føler på en måte at det er ganske mange tullete svar her inne.. Jeg føler at tråden ikke fortjener noe annet. Hvorfor skal vi svare seriøst når du åpenbart troller?
Swafty Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Føler på en måte at det er ganske mange tullete svar her inne.. Jeg føler at tråden ikke fortjener noe annet. Hvorfor skal vi svare seriøst når du åpenbart troller? Sånne som deg skal ikke ha tillatelse å poste engang. Ihvertfall ikke her. Bare la vær.
Anbefalte innlegg