Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilstereo på Hadeland?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tok du ikke og bare lagde 1 tropic i stede for 3 ?

Det er noe som heter redigere : )

unødvendig spam:P

 

Fordi jeg lurer på tre separate ting, større sjangs for vettuge svar med en post for hver ting jeg lurer på. Men når jeg får sånne møkkasvar som dette her så funka det tydeligvis ikke. Kan du se noe sted i posten min at jeg lurer på om jeg skal redigere tre poster til en? Nei, nemlig.

Lenke til kommentar
Legge opp nye kabler kommer jeg til å slite litt med, da jeg aldri har gjort det før. Må også skjære 17cm store hull i begge dørene og legge opp høytalerledning der også.

Legge kabler er ikke så veldig vanskelig. Eneste som kan være litt klundrete er å få strømkabelen gjennom torpedoveggen, men med litt tålmodighet og praktisk tenkning så ordner det seg også. På nyere biler er ting stort sett festet med klips, så pass på og ikke knekke dette hvis det er festet slik i din bil.

 

Kan du ikke bruke orginalhullene til nye høyttalere? Hvilken bil er det snakk om?

Lenke til kommentar
du sier du snart er ferdig med vk2 service elektronikk også skal du få noen til å legge kabler for deg i bilen?

 

haha, da er det håp..

 

klarer du ikke legge kabler selv har du to valg:

 

- sende bort hele bilstereojobben

- drite i bilstereo

 

Er vel ikke akkurat bil jeg driver med, er det vel? Er vel ikke pensum å vite hvor ganger osv går i bilen? Så ikke vær en bedreviter a møkkhue, det er det verste jeg veit.

 

Og Morel? Du hører nok fra meg når jeg har kjøp alt jeg skal ha.

Lenke til kommentar
Syns det blir helt feil å bruke diskusjon.no som en marketsplass...

måtte bare få sagt det.

sjekk litt rundt på nett så finner du det du ønsker

Nå får det være opp til enhver enkelt om en vil "kjøpe" hjelp på nett.

Jeg stiller opp med gratis hjelp med dette problemet og hvis kunden skulle ville se på hva vi har så kan dette ikke nektes.

 

Jeg legger til at det er VELDIG mange dårlige anbefalinger på problemene som trådstarterne har på diskusjon.no og det er vel bare en brøkdel av brukerne her som har LITT peiling og kunnskap som kan komme brukerne tilgode!

Hvis mine tjenester kan hjelpe folk i mitt nærområde Ringerike, så burde de fleste sett lyst på det og tatt kontakt.

Kommer dere på besøk til oss så skal vi ordne med kaffe (til de voksne) og husholdningssaft (til dere små som ikke er gammle nok).

 

Støttende hilsen

Pål

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...