Agger Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Må anskaffe meg en ny hd, tenkte på denne Noen som har erfaringer med denne? Er dette den beste 120GB til slik pris? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Har 2 stk. av den nevnte disken, og er i ferd med å bestille en til akkurat nå. Stillegående, kjappe og ingen trøbbel med de so far, så jeg er kjempefornøyd med de. Har fra før 2 stk. 20 gig og 1 40 gig fra WD også, aldri hatt noe trøbbel. Så løp og kjøp (er på ukens tilbud på Komplett denne uka). Lenke til kommentar
KriB Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Kjører to av dem i RAID, går som ei kule!!!! Anbefales!!! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Kjører to av dem i RAID, går som ei kule!!!! Anbefales!!! Bråker som ei kule og Lenke til kommentar
KriB Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Bråker som ei kule og Men det gjør resten av PC'en også... Neida, jeg syns ikke det er så ille, det er jo ikke som om den lave suse/knurre lyden er noe problem for en vanlig bruker. Det er bare mer kresne brukere som har problemer med sånt. De fleste vanlige brukere har ikke byttet ut original-viftene på strømforsyning/kabinett, og de bråker mye mer enn en WD-harddisk. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har en av den den der, og den funker helt knall, har ikke hørt noe til bråk fra den heller. (Men så skal det jo noe til for å overdøve PSU'en min.) Ikke kjøp den hvis du hater lyd. PSU'en altså. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Ikke kjøp den hvis du hater lyd. PSU'en altså. [pirk]Jeg hater ikke lyd, men derimot så hater jeg støy! :wink: [/pirk] Lenke til kommentar
Agger Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Har et KT7a-raid HK, der er det 2 raid utganger, kan jeg bruke en av de til denne WD'n? eller vil det ikke virke. Siden jeg har brukt opp de andre IDE utgangene på hk. Takker for svar, hvor lenge varer ukens tilbud , kl:??:?? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Ukens tilbud må vel vare ut søndag vel? Jeg kjører mine 2 WD1200JB på hver sin RAID port, men kjører de ikke i RAID...så det skal virke greit. Lenke til kommentar
Agger Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Fint, da bestiller jeg. Er det flere som kan stadfeste at man kan bare bruke 1 av raid slottene til en HD. Da ikke i raid? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Lol...don't you trust me? :wink: På mitt ASUS hk går det fint å bruke en av RAID portene til det du spør om, men du har Abit kort så jeg sier ikke 100% sikkert at det går der men jeg regner som sagt med det. Lenke til kommentar
Agger Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2003 Har nuh bestillt. Rart hvis det ikke skulle gå. Stoler på deg, men fint med flere som sier det Takker for svar. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2003 Kjører to av dem i RAID, går som ei kule!!!! Anbefales!!! Bråker som ei kule og Du vet det er ikke alle som bruker pc'en som en hodepute på rommet, og da gjør det ikke noe om wd diskene støyer litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå