Gå til innhold

Da er Grand Theft Auto snart i boks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhh :p var det noe å skrive her for?

 

 

er ikke dette et gamer forum da?

Utifra det du skrev virket det som du fikk det idag, og derfor spurte jeg om det var en spøk. Trossalt 1. April idag, men det hadde i tilfelle vært en temmelig elendig en da :p

 

 

sorry folkens, tenkte faktisk ikke på at det var 1 april, men har bytta inn 3 spill og fått kvittering på KONGESPILLET! synd at det er 28 dager til, Guitar hero kommer til og bli velbrukt fram til det :)

 

 

 

 

Jepp. Dette er liksom, den 500ede tråden om GTA IV

 

dette er IKKE en tråd om gta, dette er en tråd om meg og skryting og GTA :)

 

kan godt stenge denne hvis man vil, ville bare skryte litt jeg....er jo litt stolt :)

Lenke til kommentar

EB Games = teh sux.

 

De står smilende bak kassa og sier at du gjør et KJEMPEKUPP om du bytter inn ALLE consollene du har i huset, pluss alle spillene (~100 stk) mot dette ENE, NYE og forbausende fete spillet!

 

Stikker heller på Elkjøp samme dag som release og får spillet til halve prisen. Elkjøp har som regel sykt mange inne på lager og når det er release på fete spill.

Lenke til kommentar
Jeg rapporterer likesågodt denne tråden, da det ikke er noen oppmuntring til noen diskusjoner her. Vil du vise oss at du er skikkelig happy så får du poste denne tråden i gledesutbrudd, eller få en moderator til å flytte den for deg :)

 

Forumpolitiet slår til igjen:p

Lenke til kommentar
Så du mener dealen med å bytte inn 3 Xbox360 eller 2 PS3 spill så får du GTA4 + et gavekort på 100kr er dårlig?

Vis meg den butikken som har en bedre deal....

 

Det kan jeg lett, Game har et unikt tilbud på GTA IV.

 

Hvis du bytter inn 2 stk X360 spill så får du :

 

GTA IV

100 kroner i cash

12 måneders gratis Xbox live (gull)

Noen unike gamerpictures

500 xbox live poeng

En unik GTA IV T-skjorte

Og alt er i en spesiell GTA pose

 

Sykt men sant. Dette tilbudet er begrenset dog, og gjelder bare for de som forhåndbestiller. Hvis du heller ikke har 2 spill og bytte inn så koster pakken bare 599 spenn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...