Gå til innhold

Vis oss solbrillene dine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forslag til billige, helt plaine pilotbriller?

Er vel nevnt tidligere i tråden at H&M har noen helt greie. Men er du virkelig så femi at du går på H&M og kjøper solbriller?

Ligger bøtter og spann av slikt på Qxl til en smutt og ingen ting, skal du ha noe skikkelig noe går du til en brillebutikk.

Jeg har:

Oakley Valve (like som bildet)

Oakley-Valve-Sunglasses-2.jpg

Oakley Eye Jacket, bare med sort ramme (og sorte glass)

Oakley_Eye_Jacket.jpg

Oakley New Straight Jacket, bare mørkeblå og sorte iriduim glass.

OakleyNewStraightJacket.jpg

De to siste har jeg aldri brukt, eller kommer til å bruke, så de støver bare ned. Bruker bare Valvene når jeg kjører bil også...

Alle er selvfølgelig ekte.

Endret av jale

Her ser dere solbrillene min jeg kjøpte i fjor. Er kjempefornøyd med dem og mange lurer på hvor jeg har kjøpt dem. Merket er vogue og jeg betalte 600 kroner for dem i begynnelsen av mai. Fikk 40% rabatt på dem i forbindelse med en kampanje eller noe.

Er en lei ripe i dem på høyresiden etter en veldig fuktig russeavsluttning som jeg ikke husker så altfor mye av. Ett mirakel at jeg har brillene etter den kvelden egentlig:P

post-22262-1209929921_thumb.jpg

Endret av jokki
selges oakley frogskin i norge?

Yap. Eg har sett dei i to brillebutikkar her i Bergen (den på Galleriet og den oppanfor BT-huset). Har imidlertid berre sett den svarte utgaven og polished rootbeer w/bronze lenses her i byn. Eg kjøpte mine på eBay for ikkje så lenge sidan. Betalte 200USD (inkludert frakt) for rootbeer w/fire lenses.

1418420083410153443897188_M.jpg

Har også eit par frogskins i clear/iridium-utgåva liggjande i skåpet som vart feilsendt til meg. Eg hadde nemleg bestilt trevor andrew signatur-modellen (kvite med bronze lenses), men fekk altså clear/iridium ved ein feil. Desse skal selgast når markedet er tynt for frogskins på eBay.

edit: *SOLGT*

Endret av Frigata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...