Gå til innhold

Fått meg Canon eos 450D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da har jeg fått meg canon eos 450d :) 18-55is

 

 

tror jeg må være ganske tidlig ute

 

Du er tidlig ute. Hvor kjøpte du den og for hvor mye?

 

Er det noen som har forslag til å lade batteriet på 450D fra 12V?

 

 

6999 kosta den kjøpte den i grimstad lokal fotobutikk

 

ansmann har en lader som lader 12v/230 den lader alt av batterier uansett type så lenge man har oppladbare batterier

Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt kamera! Dette kameraet skal jeg også kjøpe en av de nærmeste dagene...:)

Gleder meg noe helt sykt:D

Flotters om du deler ditt førsteintrykk osv... Tror det er mange som kommer til å gå til innkjøp av dette kameraet, så det hadde jo vært fint med en 450D tråd etterhvert!

Lenke til kommentar

Har du eid eller prøvd noen DSLR før? Jeg var sikker på at jeg skulle kjøpe D80, til jeg så at grepet har forandret seg fra 400D til 450D, så vil gjerne vite hva du syns om det, og om du kan sammenligne det med grepet på andre DSLR. Og hvordan føles knappene? Knotete med alt på høyre side, eller er det all good?

Lenke til kommentar

450D kom ut i butikkene i går. Jeg prøveholdt vårt testeksemplar, og syntes det virket som et meget bra kamera, det lille jeg prøvde det. Knotet litt med å få på live-view, ettersom man må inn i menyen og "enable" funksjonen. Deretter er det bare å trykke SET knappen for å slå live-view av og på, akkurat som på 40D.

 

Har ikke fått testet bildekvalitet enda, men kan ikke tenke meg at den er dårlig. Selve følelsen med kameraet, var ihvertfall meget bra. Var mye som minte meg om 40D, selvsagt bortsett fra størrelsen og soliditeten. En del funksjoner og muligheter er selvsagt også begrenset i forhold. Vil allikevel kalle det en "krympet 40D".

Lenke til kommentar
450D kom ut i butikkene i går. Jeg prøveholdt vårt testeksemplar, og syntes det virket som et meget bra kamera, det lille jeg prøvde det.

Får ta en titt i eettermiddag, da. (Skal allikevel innom for å ha noe sort/hvit film til aprilfesten).

 

Og grepet er bedre enn 350D og 400D ?

 

Tom

Lenke til kommentar

Var på odden ja.

 

Super8. Stresset litt med det jeg også, men fikk det til ;)

Kameraet er mye bedre å holde i enn 400d.

 

Stort sett veldig fornøyd,

er ikke noen super fotograf, hehe, så det er nok jeg som begrenser mer enn kameraet..

 

Skal se om jeg kan legge ut et bilde hvis jeg får tid en dag..

Det er mye hus og jobb om dagen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...