Gå til innhold

Refusjon fra billettservice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, arrangementet blir avlyst - kundene får igjen prisen for billettene, men gebyret beholder jeg.

 

Du kan ikke ta gebyr før billettene utstedes og sendes..

 

Edit, men du kan vel evt vente 1 uke eller 2 med å utstede de og så avlyse konserten før det..

 

Lykke til! hehe

Endret av Panter
Lenke til kommentar

I så tilfelle så er det ikke værre enn å benytte vanlige A4-ark og klusse litt med en blyant. Billettene blir nesten gratis i produksjon. Det er vel neppe noe krav om at billetten skal se ut på en spesiell måte antar jeg. I værste fall så kan man si at utskriften på en full A4-side koster 4 kroner og arket 1 krone. Man får ganske mange billetter på ett ark, men for å ta i så kan man si at man sitter igjen med 20 kroner. Fortsatt rimelig god butikk for lite arbeid.

Lenke til kommentar
Bilettservice hverken printer eller sender ut biletter, så vidt jeg vet.

 

Såklart Billettservice gjør det. Det tar de kr 25 pr billett for.

Ved f.eks konserter i Oslo Spektrum er det den eneste måten å få billett på ved nettbestilling.

 

Henter du billetten på Posten, Narvesen eller 7-11 koster det også kr 25 pr billett. De vil jeg tro deles etter en for meg ukjent brøk mellom utsteder og Billettservice..

Endret av Panter
Lenke til kommentar
Såklart Billettservice gjør det. Det tar de kr 25 pr billett for.

Ved f.eks konserter i Oslo Spektrum er det den eneste måten å få billett på ved nettbestilling.

...Mens ved "alle andre" konserter skal kunden printe ut en kjip papirlapp selv, og ta med.

 

(De _kan_ da ikke være vanskelige og forfalske forresten? Tror det er en bedre business, Quayle ^^)

Lenke til kommentar
Såklart Billettservice gjør det. Det tar de kr 25 pr billett for.

Ved f.eks konserter i Oslo Spektrum er det den eneste måten å få billett på ved nettbestilling.

...Mens ved "alle andre" konserter skal kunden printe ut en kjip papirlapp selv, og ta med.

 

 

Det er ingen arrangementer man skrive ut billetten selv, ei heller alle arrangementer hvor man kan det. Men der hvor kunden velger å gjøre det kommer det også billettavgift på kr 25 pr billett i tillegg. Det kan vel forsvares med kostnader for drift og utvikling av løsningen mm.

I tillegg kommer en ekspedisjonsavgift på kr 25 pr bestilling. Det samme gjør det ved å få billettene hjem i posten.

 

En ekspedisjonsavgift for å få et vedlegg i eposten synes jeg er drøy..

 

Regner med at man ikke får refundert ekspedisjonsavgifter heller.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...