Gå til innhold

--


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde ikke det var en aprilsnarr, men rett og slett en reklame for Statkraft som på en måte viser hva Statkraft kanskje en gang vil klare? Uansett, å vise logoen sin på TV er reklame.

 

Jeg trodde ikke at Statkraft hadde lagd store paraboler som fanger opp energi fra stjerner.

Endret av uberkvaal
Lenke til kommentar
Nei, ikke etter at Ødegaard lagde førsteside oppslag i alle aviser med å si at et gammaglimt ville kunne treffe jorda NÅR SOM HELST og utslette oss. Alle leser det Ødegaard sier fordi han er så koselig og folkelig.

Off topic: Han har skrevet deler av naturfagboken min, og det er så tydelig når et delkapittel plutselig begynner med fargerike og engasjerte beskrivelser av himmellegemer som tydelig fremstiller alt som om det var DETTE av alle ting man burde kunne. :D

Lenke til kommentar
Jeg var i tvil helt til Japaneren åpnet kjeften. Ikke faen om Norge kan ta igjen Japan når det gjelder forskning, i alle fall ikke om Japan har flere års forsprang :p

 

nå synes jeg du er urimelig og fordømende.

Vi her på berget er laaaaangt fremme i forhold til HELE verden i forsking på energikilder og fornybar energi.

 

forøvrig Beste aprilsnarr noensinne:)

Gratulerer til Statkraft

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...