Gå til innhold

Wow slutter etter Wotlk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må dere huske at før tbc så ble det jo adda mye content og utveien for blizzard at de skulle holde på kundene sine var å legge til Expansion.

 

Nå tror jeg ikke akkurat at styret i Blizzard samlet seg rundt briefing-bordet en morning hvor det skjedde noe stor revolusjon:

 

-"Folkens, nå har vi sluppet opp for idé'er.. Hva faen gjør vi nå

for å holde på spillerene så vi kan tjene fett med g's til

blingblings?"

 

-"Hva med.. en expansion?"

 

-"JOHNSEN! DU ER HERVED FORFREMMET!! KOM IGJENN GUTTA, START

PLANLEGGINGEN, SPREAD THE WORD."

 

 

 

Og for en del av oss så ble WoW kjedelig med TBC, det ble gjort altfor stort hopp på avanseringen, nå går alle rett forbi Onyxia, MC osv. uten å se seg for engang, har ikke ord.

 

Vel, det var det store problemet med folk som knapt fikk komt seg inn i Molten Core før expansion kom. Men jeg rekner med at de fleste som var under 60 konsentrerte seg mest om PvP da de fikk høre at grønt gear på 60+ var bedre en epix på 60. Jeg følte skuffelsen var stor da vi akkurat var begynt på AQ40 to måneder før expansion, med tanke på at jeg aldri kom til å få oppleve hardcore naxx farming.

 

Selvsagt går en glipp av det gamle contentet, men noen guilder kjører jo retro nights bare for morro skyld.

Lenke til kommentar
Nå må dere huske at før tbc så ble det jo adda mye content og utveien for blizzard at de skulle holde på kundene sine var å legge til Expansion.

 

Nå tror jeg ikke akkurat at styret i Blizzard samlet seg rundt briefing-bordet en morning hvor det skjedde noe stor revolusjon:

 

-"Folkens, nå har vi sluppet opp for idé'er.. Hva faen gjør vi nå

for å holde på spillerene så vi kan tjene fett med g's til

blingblings?"

 

-"Hva med.. en expansion?"

 

-"JOHNSEN! DU ER HERVED FORFREMMET!! KOM IGJENN GUTTA, START

PLANLEGGINGEN, SPREAD THE WORD."

 

Hahaha, gud. Kanskje jeg er overtrøtt, men dæven det var morsomt. :!:

Lenke til kommentar

Fjern resilience!!!!!

 

og jeg skjønner ikke helt det arena greiene, det kommer nytt set hver sesong som er bedre enn det gamle.

 

Etterhvert blir det jo klin umulig for nye lvl 70's til å pvpe, når de som har spillt litt har S8 gear med 1k stam og 200 resilience.

Lenke til kommentar
Fjern resilience!!!!!

 

og jeg skjønner ikke helt det arena greiene, det kommer nytt set hver sesong som er bedre enn det gamle.

 

Etterhvert blir det jo klin umulig for nye lvl 70's til å pvpe, når de som har spillt litt har S8 gear med 1k stam og 200 resilience.

Er ikke store forskjellen på f.eks s2 og s3.

Lenke til kommentar
Fjern resilience!!!!!

 

og jeg skjønner ikke helt det arena greiene, det kommer nytt set hver sesong som er bedre enn det gamle.

 

Etterhvert blir det jo klin umulig for nye lvl 70's til å pvpe, når de som har spillt litt har S8 gear med 1k stam og 200 resilience.

Er ikke store forskjellen på f.eks s2 og s3.

 

Og i tillegg blir det gamle season settet tilgjengelig for honor ved en ny sesong. Altså spillere som gjør PvP men ikke arena vil ligge bare et sett etter arena-gutta.

Lenke til kommentar
Fjern resilience!!!!!

 

og jeg skjønner ikke helt det arena greiene, det kommer nytt set hver sesong som er bedre enn det gamle.

 

Etterhvert blir det jo klin umulig for nye lvl 70's til å pvpe, når de som har spillt litt har S8 gear med 1k stam og 200 resilience.

Er ikke store forskjellen på f.eks s2 og s3.

 

Og i tillegg blir det gamle season settet tilgjengelig for honor ved en ny sesong. Altså spillere som gjør PvP men ikke arena vil ligge bare et sett etter arena-gutta.

Nei 2 bak arena guttene :p

Lenke til kommentar
Phh, alle settene har ca like mye resilience, en med full s1 kan fint spille på samme nivå som s3 geara. ~1000 hp mindre og 5% mindre AP/spelldamage/healing utgjør ikke nok forskell til å avgjøre mellom 1500 rating og 2000 rating.

 

Våpenene utgjør dog en drastisk forskjell.

Lenke til kommentar
Phh, alle settene har ca like mye resilience, en med full s1 kan fint spille på samme nivå som s3 geara. ~1000 hp mindre og 5% mindre AP/spelldamage/healing utgjør ikke nok forskell til å avgjøre mellom 1500 rating og 2000 rating.

 

Våpenene utgjør dog en drastisk forskjell.

Sant det, men så er det slik at 90% av de med s1 er BG folk som ikke er erfarene i arena. Var en veteran som rollet tilbake fra horde til alli på serveren min, du kan jo se hva jeg mener.

 

Eksempel

Her ser man en skilled player, som før har hatt 2 mager med Gladiator tittel, og nå, s3 shoulders som første arenapoint piece =)

 

Er du god, er det mye som går ann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...