Gå til innhold

høyeste temperatur på grafikkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, jeg har 8800 gt, og hvis du går inn i nTune, er standard varsling fra Nvidia ikke gitt før ved 190 grader celsius.

 

Tviler på at kortet tåler så høye tremperaturer da men...

 

Ville nok prøvd å holde det under 100 grader celsius. :)

 

Ei skam å ha ntune på maskinen.. det fucker som f!

 

fucker, hva da?

 

Jeg har ikke opplevd noen problemer ;)

 

Har du noen andre anbefalinger til overvåking av temperatur da?

Lenke til kommentar

Evrest bruker jeg.. ntune kan fucke alt..

Startet selv med ntune og hadde mange rare problemer og det var ikke noe logikk som sa at det skulle være ntune som fucka men etter en runde i forumet her så var vel første prosten eg fikk var "har du ntune? slett det!" dette løste alt for meg..

 

har vista jeg og evrest sender all øsnkelig info til sidebar! syns det er genialt!

Lenke til kommentar
Evrest bruker jeg.. ntune kan fucke alt..

Startet selv med ntune og hadde mange rare problemer og det var ikke noe logikk som sa at det skulle være ntune som fucka men etter en runde i forumet her så var vel første prosten eg fikk var "har du ntune? slett det!" dette løste alt for meg..

 

har vista jeg og evrest sender all øsnkelig info til sidebar! syns det er genialt!

 

Takk for tipset, kansje jeg prøver det i stedenfor da...

 

Men jeg har ikke hatt noen problemer med ntune :) kansje best å fjerne det før det gir meg noen ;)

Lenke til kommentar

Det virker som det er litt til og fra. Noen kort ser ut til å virke fint ved veldig høye temperaturer, mens andre streiker når det kommer opp i f.eks 80-90C. Vel, i alle fall etter hva jeg har sett rundt omkring. Jeg liker egentlig selv at temperaturen holder seg et godt stykke under kokepunktet, mitt 8800GTS kommer som oftest ikke over 70C til vanlig.

Lenke til kommentar
Please fiks signaturen din assi. "Buses" tar seg ikkje så bra ut :)

 

Hva er galt med det?

 

tok av dekslet og stripsa på en papst 120mm vifta.. gikk fra 75 grader på full load til 57 grader.. liker meg her med de lave temperaturene ;)

 

Hva var det du gjorde, sa du? De høres jo bra ut å ha 57 grader på full load... :)

Lenke til kommentar
kan ikke si at den til rivatuner var noe bra.. da er everest bedre..

 

skrudde av dekslet og stripset på en 120mm vifte til kjølerillene... funka som f..

 

Everest viser ikke alltid rett på gpu så den stoler ikke jeg på...til cpu kan det gå an...men det finnes bedre program enn everest til temp. mener nå jeg.

Men smaken er som ræva...delt, med et tomrom i midten :tease:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...