Stellis Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Det er blandt annet: Mass Effect Portal Half life 2 Half life 2 : E 1 Far cry 2, og Indigo Prophecy Likte alle spillene veldig godt, untatt Far cry 2. Skuffende Er snart ferdig med Fallout 3 og Left 4 Dead. Begynte på Half life 2: E 2 i stad, så jeg regner med at det er rundet i løpet av morgendagen
Dvil Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Runda Dead Space på normal og hard ettepå.Fallout 3 har jeg runda 2 ganger,snill og ond.Fable2 holder jeg på med nå og der går nok med mange timer,men har det ikke travelt...
Patney Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Rundet nettopp Mass Effect, gjennomførte de fleste sideoppdraga, kjedelige som de var.
kenzuke Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Spill jeg kommer på som jeg faktisk har rundet. Gammelt; Super Mario 1 & 3 (NES) MegaMan 1 & 2 (NES) 007: GoldenEye (N64) 1080 (N64) Nyere tid; Half-Life Half-Life: Blue shift Half-Life: Opposing force Half-Life 2 HL2: Ep1 HL2: Ep2 Half-Life sagaen er 'the shit' for min del "Rundet" også Left 4 Dead i den forstand at jeg har spillt igjennom de campaign-kapitlene som kom ved release.
Wubbable Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Gamle spill: Little Big Adventure 2: Rundet så mange ganger jeg har kommet ut av tellingen, elskverdig spill The Dig: Utrolig spennendes spill, rundet det på 10 timer, fikk ikke sove etterpå pga. at jeg ikke klarte å slutte å tenke på det. Red Alert 2 / Yuris Revenge: Beste RTS spillet noen sinne Nyere: Half Life 2: Dette er jo et must. Half Life Ep1 og Ep2: Fortsettelse på historien fra HL2, så føler jeg må spille dem. The chronicles of riddick escape from butcher bay: Et av yndlingsspillene mine, heftig historie og grafikk. Halo trilogien: Rundet flere ganger, veldig kjekt Crysis: Rundet det, men var litt kjedelig til tider Fallout 3: Veldig bra spill, første spill jeg har rundet på en lang stund Kameo: Første spillet jeg fikk til x360en Burnout Paradise: Det tok sin tid, men jeg rundet det til slutt. Penumbra Trilogien: Veldig gode spill, skumle og kjekke, anbefalt Hitman Blood Money: Elsker å snike meg gjennom levler helt usett. Prey: Veldig kjekk historie ^^ Det jeg kommer på nå ^^
odds0ck Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Runda akkurat Prince of Persia: Two Thrones. Første spillet jeg har runda siden... i fjor, kanskje? Er en del bugs i Warrior Within og Two Thrones som ødelegger litt, og noen av boss-kampene blir vanvittig frustrerende når du dør den 17. gangen, men stemningen er fantastisk, og historien er genial. Venter i spenning på filmen. Og det nye Prince of Persia skal selvfølgelig testes (etter eksamen) Det originale Prince of Persia fra 1989 har jeg runda så mange ganger at jeg antakelig kan det utenat... Et fantastisk spill. Jedi Knight: Dark Forces II har jeg også runda mange ganger. Ser på det som et av de beste FPS-spillene i forhold til sin tid. Ja, jeg likte det bedre enn Half-Life. No One Lives Forever. Runda minst 3 ganger. Er ikke mange spill som klarer å blande action og humor på en velfungerende måte. Dette spillet er unikt. (2-ern er muligens enda bedre). Commander Keen-spillene: Antakelig ingen spill jeg har spilt så mye som disse. 4-ern har blitt runda utallige ganger.
Lange Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 (endret) Fullfører ALLE spill jeg liker. edit: Eller faktisk når jeg tenker på det, er det noen spill jeg ikke har fullført enda. Men det er bare fordi jeg har begynt med WoW igjen... Endret 30. november 2008 av Lange
Jakoozie Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Fullfører ALLE spill jeg liker. edit: Eller faktisk når jeg tenker på det, er det noen spill jeg ikke har fullført enda. Men det er bare fordi jeg har begynt med WoW igjen... Siste jeg runda ... Fallout 3 eller Gears of War 2. Andre spill jeg har runda er Mario Galaxy, Zelda TP, GEars of War, COD-serien, Stranglehold, Mass Effect, Rainbow Six Vegas, Halo 1-3, Guitar Hero serien, GTA4, Uncharted, MGS-serien, The Witcher, LittleBigPlanet. (Sitter naturlig nok med spillsamlinga mi foran meg når jeg skriver dette, husker ikke eldre spill + at DS-spilla er hjemme hos foreldra ) Alt for mange spill jeg ikke har runda ... :/
Lassi3 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Cod 5, GoW2, Far Cry2 er vel de siste jeg har spilt. Synes egentlig ingen av de var så bra som jeg hadde håpet, men det kommer kanskje av at forventningene var høye. F.eks Cod4 kommer over alle disse, både single om multi.
Nuur Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Fullførte Uncharted i dag og Fallout 3 (main quest) for noen dager siden
Ldesu Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Fallout 3 Mercenaries 2 Far Cry 2 Half Life 2 (inkl. episode 1 og 2, venter på episode 3) Portal Jeg har ikke spilt så veldig mye i det siste. Ikke så mye jeg gjorde før. Men nå er jeg ganske opptatt av skole også. 2. klasse på videregående.
Patney Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Fullførte Bioshock akkurat, og rakk å få med meg de aller fleste achievements på veien. Startet i går natt, og har spilt i hele dag
mau5trap Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Siste spillet jeg fulførte var CoD 5. Fy faen, for en skuffelse før det, runnet jeg Far Cry 2, og det er noe av det feteste jeg har spilt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå