Gå til innhold

BK: Engangskamera sommerbilde.


Omar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh, dette måtte jeg kommentere !

 

dette ga meg en skikkelig god sommerstemning, fikk meg til å tenke tilbake på bekymringsløse sommere i min pure ungdom.

 

Selv om bilde kvaliteten ikke er så bra så er motivet iveffal for min del genialt. Nå vil jeg ha sommer med bading, kalde pils og avslappende ettermiddager i solveggen med grillen på full guffe :)

 

Syntes til tider mange her inne er sykelig opptatt av teknikk, kvalitet og photoshopping, ikke noe av dette kan redde et intetsigende motiv !

 

Som sagt et behagelig bilde som gir gode asosiasjoner. Syntes det også er litt sånn mitt i blinken for sommere i norge. Er jo ingen andre steder i verden som er som vår fjorder ;)

Lenke til kommentar
Som sagt et behagelig bilde som gir gode asosiasjoner. Syntes det også er litt sånn mitt i blinken for sommere i norge. Er jo ingen andre steder i verden som er som vår fjorder ;)

 

Er nok ikke en fjord i det hele tatt :)

Bandak i Telemark.

Lenke til kommentar
Fikk en veldig sterk følelse av et bilde fra 60-tallet, men noe bra teknisk utført var det ikke.

 

Jeg synes at det ble bra teknisk utført, fordi det er en del av bildets stil. Det gir god stemning om ungdom og sommer i gode, gamle dager.

 

Smak og behag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...