Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man gjøre med sœden?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Smør det inn i hendene, som om det var en håndkrem. Fungerer utmerket, men kan ta litt tid før det er godt smørt inn. Men husk uansett å vaske hendene ved første vask du snubbler over før du fortsetter din livs vandring...

 

...sundt tror jeg det også er, da det visst nok er endel vitaminer og slikt i sæden! Så tenker man mest på helsen, så er det å sprute det i f.eks ett glass med sjokkomelk det beste, som ett tilskudd til multi-vitamineral pillen.

Endret av enden
Det er overhodet ingen grunn til å skrive i blått
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du har prøvd alt og ingenting funker, så finn ei villig jente som svelger alt istedet. Bedre, koseligere og rensligere! :p

 

Og så gøy det er å kysse henne etterpå! >_<

Vel. Akkurat det er bare sexy. Jeg har ikke noe imot å råkline med dama fire sekunder etterpå :) Mulig jeg er sær, men hvis man nettopp har kommet i munnen til dama si er man nødvendigvis fremdeles ganske kåt, og da er det utrolig hvor ekkelt ting må være før det blir FOR ekkelt ;)

Lenke til kommentar
Når du har prøvd alt og ingenting funker, så finn ei villig jente som svelger alt istedet. Bedre, koseligere og rensligere! :p

 

Og så gøy det er å kysse henne etterpå! >_<

Vel. Akkurat det er bare sexy. Jeg har ikke noe imot å råkline med dama fire sekunder etterpå :) Mulig jeg er sær, men hvis man nettopp har kommet i munnen til dama si er man nødvendigvis fremdeles ganske kåt, og da er det utrolig hvor ekkelt ting må være før det blir FOR ekkelt ;)

Helt enig, skjønner ikke hva som er farlig å kline med dama etter hun har sugd deg. Bare en liten bagatell!

Lenke til kommentar
Gjest glass på rommet

Personlig har jeg et syltetøyglass på rommet som jeg spruter oppi.. Når den bynner å fylle seg stikker jeg bare oppi skogen å tømmer det..

Lenke til kommentar

Det minst sexy som finnes er hvertfall damer som drar den ut av munnen med en gang de merker det kommer og spytter ut den lille dråpen de kom i skade for å få i munnen -.- (hjelper ikke at hun 3 minutter etterpå klager og bærer seg for den bittelille flekken hun fikk på ene siden av den venstre puppen) Snakker for øvrig helt generelt nå...

 

Jenter er så sinnsykt forfengelige. Akkurat nå har jeg fi***smak i hele trynet, og det gjør meg ikke en dritt. Tar en dusj i morgen tidlig, liksom, men gidder ikke å stresse med det... aww!

Lenke til kommentar
Det minst sexy som finnes er hvertfall damer som drar den ut av munnen med en gang de merker det kommer og spytter ut den lille dråpen de kom i skade for å få i munnen -.- (hjelper ikke at hun 3 minutter etterpå klager og bærer seg for den bittelille flekken hun fikk på ene siden av den venstre puppen) Snakker for øvrig helt generelt nå...

 

Jenter er så sinnsykt forfengelige. Akkurat nå har jeg fi***smak i hele trynet, og det gjør meg ikke en dritt. Tar en dusj i morgen tidlig, liksom, men gidder ikke å stresse med det... aww!

Øøøhh.. er dette selvopplevd?

Lenke til kommentar
Det minst sexy som finnes er hvertfall damer som drar den ut av munnen med en gang de merker det kommer og spytter ut den lille dråpen de kom i skade for å få i munnen -.- (hjelper ikke at hun 3 minutter etterpå klager og bærer seg for den bittelille flekken hun fikk på ene siden av den venstre puppen) Snakker for øvrig helt generelt nå...

 

Jenter er så sinnsykt forfengelige. Akkurat nå har jeg fi***smak i hele trynet, og det gjør meg ikke en dritt. Tar en dusj i morgen tidlig, liksom, men gidder ikke å stresse med det... aww!

Øøøhh.. er dette selvopplevd?

Haha :p

 

Virket det virkelig sånn, altså? :tease:

 

vel :roll:

Lenke til kommentar
Det minst sexy som finnes er hvertfall damer som drar den ut av munnen med en gang de merker det kommer og spytter ut den lille dråpen de kom i skade for å få i munnen -.- (hjelper ikke at hun 3 minutter etterpå klager og bærer seg for den bittelille flekken hun fikk på ene siden av den venstre puppen) Snakker for øvrig helt generelt nå...

 

Jenter er så sinnsykt forfengelige. Akkurat nå har jeg fi***smak i hele trynet, og det gjør meg ikke en dritt. Tar en dusj i morgen tidlig, liksom, men gidder ikke å stresse med det... aww!

Øøøhh.. er dette selvopplevd?

Haha :p

 

Virket det virkelig sånn, altså? :tease:

 

vel :roll:

For det er vel ingen jenter som faktsik er sånn??

Lenke til kommentar
Hva med å bare sprute inn i kjerringa a?

Tror du det forsvinner der inne? Renner jo ut igjen da..

Det deiligste\mest intense er jo å komme i dama. Er vel ikke noe problem. Laken kan vaskes. Jeg pleier ikke tenkte på hvor spermen blir av før sengen begynner å bli flekkete.

 

I værstefall kan man jo ta imot det når det renner ut med papir.

 

Dette var forsåvidt en utrolig morsom post. Made my day. :!:

Nei altså der finns jo kozebamser du kan lage høl i og pumpe den opp i rumpen! Ole brummen min har fått gjennom gå

Haha, det er bare feil på så mange forskjellige plan.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...