Gå til innhold

Se en norsk proff GEARS OF WAR spiller i action


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvom du er topp 1000 i verden bør det ikke si at du har mye skills .. Det betyr egentlig bare at du spiller mye ranka .. Ikke misforstå meg du som lagde videoen, jeg tror du er veldig god .. Men jeg tror det fortsatt er mange som ikke engang har 10,000 kills som har mer skills eller på lik linje med deg.. Altså selvom du er så høyt på lista i verden, gjør det deg automatisk ikke god..

Lenke til kommentar
Du gjør så sykt mye viktig du da? Du er ute og er sosial hele tiden, og har ALDRI tid til å sitte deg ned forran tven? Du jobber fra 8:00 til 22:00 hver dag, og før og etter er du på treningssenteret, med dama eller på en koselig fest.
Stemmer det:)

 

 

Fyttigrisen, da hjelper du samfunnet en million ganger mer enn Scorpionfury.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kan ikke folk heller gi en kort kommentar på om de likte filmen eller ikke, i stedet for å begynne å gå nært innpå hva folk bedriver fritia si med. Drit i hva som står som navn på tråden.

Fyren er god synes jeg. Dere som mener noe annet er sikkert flinkere? Hva så? Få det konstatert i stedet for å slenge dritt.

 

Alle frag-movies er ment som skryt. Ikke for å underholde. Når man har en masse materiale, så velger man aldri av de vanligste killsa. Man velger de man blir begeistret over selv, for å virke enda bedre. Alle som lager frag-movies gjør det sånt.

Lenke til kommentar

Syns filmer var bra jeg :)

Skulle gjerne har spilt mot deg også.

 

Få med en gjeng på friend lista de/clanen din,så skal jeg få med meg resten fra clanen min så setter vi oppp en match :)

 

GamerTag: xXSlayerZorXx

 

Er i et uvanlig godt humør i dag, kanskje det er fordi jeg har huset for meg selv i helga? :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg synes også filmene var bra, og musikkvalgene var etter min mening prikken over i-en. Det eneste jeg kan ha å utsette på filmene er videokvaliteten, du skulle virkelig hatt noe video capture utstyr istedet for å filme TV-en. Men, man bruker vel det man har til rådighet ...

Lenke til kommentar

Okei, siden alle klager på de som "klagde" på filmen, så kan jeg vel gi en liten grunn til hvorfor jeg ikke ble så sykt imponert. Jeg mente at det ikke var så fryktelig imponerende hvis man sammenligner med andre halvpros skillsmessig. De tekniske aspektene var vel også litt.. dårlig. For meg skal en montage inneholde alt fra skills til god redigering og musikk (hvis den skal være en god mawntage). Her var det bare det første, dvs litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Synes videoen var bra scorpion = ) keep up with the good work = )

 

Må si det er mye "dårlig" kritikk her, fælt så lite god konstruktiv kritikk det er i denne tråden.

Dere som slenger ut "det viser ikke hvor god du er bla bla", må være veldig sjalu på han,når dere bare slenger ut slik fjortiss svada. Er enig at det ikke viser 100% hva han er god for, men det viser noe og det er god underholdning med god musikk. Settes pris på at du deler det med oss scorpion = )

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

scorpionfury er sikkert en veldig god gears spiller, men jeg også syntes dette så litt dumt ut til å begynne med "se en norsk proff spiller i action" når jeg først leste dette så tenke WOW! han må være sinnsyk, men må innrømme at jeg ble litt skuffet der ja...

 

Noen norske som er litt mer i den "proffe" klassen kan man se her i denne videoen:

 

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Han som spiller her er en av norges beste "on host" spillere,og ut ifra min egen erfaring så vil jeg si at han ER norges beste "on host" spiller.Har spilt mye med han før(var i samme klan),og han har også vært i norges beste klan GoN før han joinet NF1.

GoN(Ghosts Of Norway) vant norges mesterskapet i gears,mens FoE(flames of eternity) kom på andre plass(jeg var med i FoE helt til jeg stoppet å spille geow).

 

 

BEKLAGER OGSÅ FOR DENNE TREGE POSTEN(klarte bare ikke å holde meg unna) :roll::thumbup:

Endret av Kenny_vest
Lenke til kommentar

Stå på du Scorpion, kul film var det og skills har du helt sikkert.

Nå får du føle hvordan nordmenn er når noen påstår de er flinke til noe, og dette er desverre ikke bare forumene, men i dagliglivet også.

 

Misunnelse kalles det på godt norsk.

 

Stå på, og skal man pirke er altså en proff en person som kan leve av det de driver med.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Janteloven kalles det vel kanskje på ordentlig god norsk. Uansett.. Ble ikke imponert over videoen og holder med Lakus & Co. Disse videoene viser ikke skills.. Vis meg en hel match hvor du er suveren, og jeg vil bli imponert. Før det forblir jeg uimponert.

 

Og for ordens skyld; Jeg er ikke misunnelig, og jeg kan ikke skjønne hva man skal kunne være misunnelig på her.

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Er ikke noe galt i det, men når han kaller tråden for "Se en proff GEARS OF WAR spiller i action" så makter ikke videoene hans å leve opp til tittelen. That´s all. Jeg ser ikke annet enn noen standard "montasje-videoer". Vel og greit det, men ikke helt min cup of tea. Spesielt ikke når det ikke er noe spesielt ved hverken videoene eller

den som spiller.

 

At jeg ikke blir like imponert som deg betyr ikke at jeg er misunnelig på han. Hvor får du slikt fra? Jeg blir ikke imponert, du blir tydeligvis det. Og det er helt greit!

 

Jeg ser ærlig talt ikke hva man skal være misunnelig på her. Mulig andre her er misunnelige, men ikke jeg. Om livet ditt blir mer meningsfylt av å tro at jeg er misunnelig på dette her, så be my guest.

 

Og jeg påstod heller aldri at misunnelse og janteloven var to vidt forskjellige ting. Jeg sa bare at janteloven er enda mer god, gammeldags norsk og beskriver fenomenet bedre.

EDIT:

Det jeg legger i ordet "proff", er en som lever av å gjøre det han er proff i.

Blir for dumt å kalle seg proff GeOW gamer bare fordi du har spilt det helt siden release

 

Det jeg legger i ordet proff er en som dedikerer mange timer av livet sitt på noe man virkelig brenner for, har ikke noe med økonomi å gjøre i det hele tatt.

Takk! Da er jeg proff Xbox 360/PS3-spiller og proff filmtitter.

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Definisjonen på å være "proff" er vel at man går betalt for å drive med det man er "proff" i?

 

Eller er det bare helt cp å kalle seg proff.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Definisjonen på å være "proff" er vel at man går betalt for å drive med det man er "proff" i?

 

Eller er det bare helt cp å kalle seg proff.

 

Jeg vil si at scorpionfury ikke tentke seg godt nok om før han la ut denne tråden,eller så er han bare JÆVELIG selvopptatt :yes:

 

Men jaja, han mente det sikkert godt med å legge ut montagen sin :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei alle sammen.

ville bare si takk til dere som likte filmene mine og en takk til dere som viser litt støtte til den oldschool gamern jeg er :) og bæsj tiss og promp til kritikerne :p neida selvfølgelig har dere rett til å si hva dere mener om både navnet på tråden min og filmene jeg har laget, sist jeg var innom dette forumet skrev jeg på den siste posten min at dette er mitt siste innlegg på denne siten, er alt for mange negative og pirkete mennesker her,men etter å ha tenkt litt og lest litt gjennom her nå så tenker jeg.... hva kan man regne med på et forum som er tilegnet alle mulige forskjellige mennesker med alle mulige forskjellige synspunkter? jeg må rett og slett bare godta den kritikken jeg har fått selv om jeg ikke er enig i så veldig mye av den kritikken som har blitt skrevet. Når det er sagt så skal jeg huske på å bruke ordene med omhu neste gang jeg legger ut filmer her sånn at ikke jeg får flammekastern kasta etter meg med en gang :p kommer til å legge ut flere filmer her på forumet fremover i tid og jeg har også oppdatert første siden og lagt ut en av de siste Gears filmene mine. En annen viktig grunn til at jeg legger ut filmene mine på norske gaming forumer er for å promotere gears of war som etter min mening er desidert tidenes beste shootem-up spill. Har venta på et spill som dette det siste tiåret og det er ikke kødd en gang ;)

 

Sier hei til deg også boffen selv om det er litt seint :p

 

PEACE OUT GAMERS

Lenke til kommentar

Det blir vel et spørsmål om defenisjon dette. Noen tolker som `BEST EVER movie gears player!` Som at filmen viser alle "skillza". Men som oftes er det bare en montasje film. Som her og, så jeg er enig i chrissh at jeg ikke lar meg imponere av slikt. Men jeg synes heller de situasjonene han kom opp i og kom seg ut, viste ferdigheter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...