Gå til innhold

Kortid kommer gta 4 til pc===?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke kommet noen dato, ganske sikker på det.

Er vel ikke sikkert det kommer på PC engang. Noe som er jævlig kjipt, synes GTA spillene er morsommere å PC.

Gjest Slettet+130498
Skrevet
Håper de kommer til pc. Har ikke råd til ps3. :p

så kjøp 360 da, kommer der også

Skrevet
Håper de kommer til pc. Har ikke råd til ps3. :p

så kjøp 360 da, kommer der også

Blir jo mye stress å skaffe modchip og alt da :/

Skrevet (endret)

Da burde vel også pc få de eksklusive episodene.. blir sikkert en pakke sak om ett år eller noe tipper jeg..

Jeg måtte bare legge til en "hehe" av innlegget over meg..

Hehe..

Endret av Pebble
Skrevet

Merker jeg blir jævlig provosert av alle disse "kommer GTA til pc" trådene som startes.. Det er en med nesten identisk tittel bare 5-6 tråder lenger ned...

Skrevet
Er ikke kommet noen dato, ganske sikker på det.

Er vel ikke sikkert det kommer på PC engang. Noe som er jævlig kjipt, synes GTA spillene er morsommere å PC.

Da må du kjøpe ny pc, er det den du har i signaturen som du har pr idag?

Da må du ihvertfall ha helt ny pc for GTA IV, tror GTA IV kommer til å kreve litt vel mye!

Eller bare kjøp deg en konsoll for å så kjøpe GTA IV ;)

Skrevet
Den kommer. Det er bare Rockstar som tror de selger mer på konsollene hvis de utsetter kunngjøringa av PC-versjonen. De lurer ikke meg :)

Hahaha tror du liksom, du vet vel att GTA SA solgte bedre til Ps2 enn pc?

Att dem lanserer GTA IV til pc ca 1 år senere det kan jeg nesten garantere. Men det vil ikke selge like mye uansett da "piratene har skylda" og GTA er kjent for singleplayer ihvertfall for min del, og da laster ihvertfall folk det ned!!

Jeg skal ha det til 360 så slipper jeg utgifter med ny pc, skjerm, høytalere, nytt pcbord osv!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...