Hemen1 Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Som dere hørte så lægga vista etter jeg instalerte vista på nytt. Cpuen er: 30 Og rett før vista starter så kommer det med mørk skjerm: ------ Etter det starter vista som normalt. Og se på dette bildet: se på PCI FLASH MEMORY. Jeg tror det er problemet til at pcen lægger, hvordan ordner jeg det?
Syar-2003 Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Er det en bærbar , hva slags ? Ser ut som du mangler driver for maskin intern turbocache nemlig . Driver finner du isåfall på sidene til produsenten av bærbar eller hovedkort (hvis stasjonær).
Hemen1 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Er det en bærbar , hva slags ?Ser ut som du mangler driver for maskin intern turbocache nemlig . Driver finner du isåfall på sidene til produsenten av bærbar eller hovedkort (hvis stasjonær). Jeg har en Acer Aspire 5610Z (en bærbar). Og hvor er det jeg finner "intern turbocache" og hvilken er det.
Syar-2003 Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Alle drivere finner du her: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5610.html Tror den du mangler er "ENE Card Reader driver" Endret 30. mars 2008 av syar2003
Hemen1 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Alle drivere finner du her:http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5610.html Tror den du mangler er "ENE Card Reader driver" Jeg lastet ned ENE Card Reader Driver, men pcen lægger fortsatt. Men problemet med Pci memory er vekk ihvertfall. Noen som vet en annen grunn for at pcen lægger?
Syar-2003 Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 superfetch indexering og slikt i starten . Ting blir kjappere fra 5 boot , og etter dag 3 . For å tvinge (dag 3 optimalisering) start fra startmeny - kjør - og i kjør boksen skriver du Rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks klikk OK.ProcessIdleTasks må skrives slik med store/små bokstaver som her.
Hemen1 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 superfetch indexering og slikt i starten .Ting blir kjappere fra 5 boot , og etter dag 3 . For å tvinge (dag 3 optimalisering) start fra startmeny - kjør - og i kjør boksen skriver du Rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks klikk OK.ProcessIdleTasks må skrives slik med store/små bokstaver som her. Pcen har snart lægga i to månder. Jeg skrev de greiene men pcen lægger fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå