Gå til innhold

Hvilken film vil du glemme og så se på ny ?


Kjakan24

Anbefalte innlegg

PS! bare synd at folk misforstår litt her, vil gjerne at folk lister opp grunnene til hvorfor de vil se en film igjen, ikke bare at den er driit bra. Kom gjerne med tips til Twisten som gjør filmen ekstra seerverdig som førstegangs titter.

 

Vil du vi skal beskrive det overraskende plottet i detalj? ;)

 

Lett for å spoile filmen da.

 

Det er helt sant, synes ikke vi skal fortelle hva twisten er.

For det er ingen vits i å ødelegge filmen for dem som faktisk ikke har sett den.

Men vi kan jo kanskje fortelle hvilke følelser og opplevelser vi fikk av filmen og den twisten.

 

For min egen del, ville jeg gjerne sett The Prestige igjen.

Fordi twisten i den filmen er så utrolig genial, det er ikke noe man forventer !

Det blir som ett sjokk, du føler deg bare utrolig dum.

Men alikevell, er det så bra at du blir helt overveldet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rosemary's Baby.

 

Var så heldig å se den uten å vite den klassiske slutten. Den filmen tar virkelig tak i deg, satt å tenkte ut teorier om hvordan den kom til å ende mens jeg så den. Jeg tok selvfølgelig skammelig feil, og slutten er heidundranes god.

 

En av mine absolutte favorittfilmer, og kanskje den mest spenende førstevisningen noensinne.

Lenke til kommentar
The Sting, helt klart. Mange gode og uforutsigbare twister. En veldig god film foresten, rart at ingen har nevnt den enda.

 

Helt enig med The sting ellers vil jeg også nevne Psycho, Rear window og The usual suspects

Endret av Rock90
Lenke til kommentar

Ening med spoiler greia ja. Man skal ikke avsløre for mye.

 

Men var jo en del filmer som ble listet her, Predator feks. Jeg har sett den filmen halveis et par ganger, men ser ikke helt at den kan komme inn som en film på lik lnje med The Prestige og Usual Suspects med fler.

 

PS! mulig jeg ikke har sett godt nok på filmen.

Lenke til kommentar

Om det skulle vært en film jeg virkelig "ville glemt og så sett på nytt", måtte det selvsagt være The Matrix. Gud for en fantastisk opplevelse det ville vært. Orgamsisk deilig med 1080p og TrueHD.

 

Final Fantasy VII: Advent Children er også en film av det kaliberet. Ventet i 2 år på den filmen, og den ble en opplevelse av de sjeldne :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

- The good, the bad and the ugly

- Kung fu hustle

- The Butterfly Effect

- Ringene Herre-trilogien

- City of God

- The Matrix

 

The Sting, helt klart. Mange gode og uforutsigbare twister. En veldig god film foresten, rart at ingen har nevnt den enda.

Synes det er rart at ingen har nevnt George of the Jungle 2, etter knappe to sider.

 

Det er vel helst en film jeg kun vil glemme :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...