pululf Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Hei! Jeg har et lite problem angående Crysis. For det første, så bruker den ikke begge prosessor-kjernene mine, slik at jeg ikke får utnyttet den fullt ut... Og for det andre så kommer det noen ganger forferdelige lagg-spikes som får det til å gå kaldt nedover ryggen min Det kan komme pauser på opptil ett sekund, det spillet fryser, mens lyden fortsetter... Og disse fortsetter hyppig i en kort periode før de forsvinner igjen, og kommer bare av og til... På bildet jeg legger ved, kan man se at: 1: Kun den ene CPU kjernen min brukes. 2: At bruken av denne kjernen plutselig faller drastisk. Det er her disse lagg-spikesene kommer.
TCi Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Har ikke noe med prosessorutnyttelsen å gjøre. Jeg tror det er en minnelekasje i Crysis som vi ikke kan gjøre så mye med. Jeg har selv dette problemet av og til. Mest tydelig på noen av de siste banene. Et spill vil aldri utnytte begge prosessorkjernene fullt ut. Det tar hva det trenger. Endret 29. mars 2008 av TCi
pululf Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Skrevet 29. mars 2008 Har ikke noe med prosessorutnyttelsen å gjøre. Jeg tror det er en minnelekasje i Crysis som vi ikke kan gjøre så mye med. Jeg har selv dette problemet av og til. Mest tydelig på noen av de siste banene. Et spill vil aldri utnytte begge prosessorkjernene fullt ut. Det tar hva det trenger. ok. takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå