Gå til innhold

Nettsteder med mote og livsstil for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen gode nettsteder med mote og livsstil for menn? Både engelske og norske nettsteder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For guides, runwayshows etc. er men.style.com kongen på haugen. For andre gode forum har du manligt.net (svensk) og thefashionspot.com (Kun invite nå, men kan kanskje fikse noe).

Skrevet

www.askmen.com Der finner man mye rart, og det er som tittelen sier, for menn. Det skal nevnes at jeg sjeldent er helt enig med motetipsene evt eksemplene på plagg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg googler hele tiden, men finner aldri noe som ser spennende ut. Må sikkert finne på noe selv som vanlig... Selv om jeg ikke har tid.

Takk for linken uansett, skal kikke videre.

Skrevet (endret)
http://www.mote.no/

Jenter og gutter

Jøsses, lever det forumet enda? Husker jeg var medlem for 2-3år siden da det faktisk var et seriøst forum.. Tittet innom nå og skjønner hvorfor alle som faktisk hadde noe å bidra med forsvant.

Og til info: brukeren .Homme der, er ikke meg :) (heldigvis)

Endret av Homme
Skrevet

Korte og meningsløse innlegg har blitt fjernet fra tråden. Jeg minner på at innlegg av typen "*mine innlegg*" også omfattes av retningslinjene #10.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...