Gå til innhold

Ny (heftig?) gaming pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor må alt være så forbanna vanskelig? Skal kjøpe ny PC jeg også. Har sittet i 5 timer nå og kikket rundt, men føler jeg fremdeles er like lost.

 

Jeg har sittet i et halv år å kikket rundt :p

 

Hehe :p

 

Men litt On Topic ;)

 

Er det nokon som veit meir om Thermalright 120 kjølaren?

Som eg spørte tidlegare:

Vifte til Thermalright 120? Trenger ei kraftig vifte som klarer å presse lufta igjennom aluminiumsplatene, som ligger veldig tett i tett. Kva med Noctua NF-P12 1300RPM eller Noctua NF-B9 1600RPM ? Eg vil helst bestille frå Netshop eller Amentio

 

Og er det nokon som veit om det passer til Asus Rampage Formula eller Asus P5E?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Har tenkt litt, og har komt fram til at eg skal ha windows vista :thumbup: Kva slags? Home Premium eller Business? Har det noko å seie?

 

Edit: Eller Ultimate

 

ah, blei usikker på det og :hrm: Nokon her som vil anbefale home premium? er jo ca 500kr billigare enn Ultimate

 

No leste eg nettopp ein negativ kommentar av Asus Rampage Formula. Link til kommentar for dei som ikkje allereie såg den på sida. Det som står er at det ikkje går an å bruke 2x 3870x2 på det kortet pga eine kortet dekka eine pci-e sloten. Visst du ser på biletet skal det ikkje vere muilig? Er det biletet av eit anna hk?

Lenke til kommentar
Off-topic, hørt om edit?

 

Hvis det står det på beskrivelsen av kortet så stemmer vel det...

 

Offtopic? Lurte på noko ang. hk som er vel ein del av pc-en?

 

Enten han som har laga eit innlegg til feil hk, eller så er biletet feil. Tenke meg det siste..

 

Edit: link til eit anna bilete: http://enthusiast.hardocp.com/image.html?i...V8xM19sLmpwZw==

Forstår ikkje heilt korleis 2x 3870x2 ikkje vil passe inn..

 

Edit2: Aha! http://enthusiast.hardocp.com/image.html?i...V8yMl9sLmpwZw==

Visst du ser på pci sloten under pci-e sloten ser du at pci sloten stikker litt meir opp, så eg får ikkje pressa ned evt. eit til 3870x2. Det var jo litt surt.

 

Edit3: Rimelig vanskelig å finne eit hk som kan ha 2x 3870x2 då..

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...