Gå til innhold

Ny (heftig?) gaming pc


Anbefalte innlegg

Hei!

Eg skal kjøpe meg ny pc og kunne trengt litt hjelp. Har laga ei handleliste , uten hovudkort. Forslag? Skal ha ddr2 ram. Betre å køyre det beste x38 kort enn eit dårleg x48 kort? Kanskje eit x48 ddr2? Når det gjelder kabinett hadde eg tenkt på Antec nine hundred, men er litt usikker. Det eg ser etter er eit kabinett som er veldig kjølig, det treng ikkje sjå så "fancy" ut med mykje lys. Til kjøling såg Antec'en god ut. Har også vurdert Thermaltake Armor+ VH6000BWA . Ser du nærmare på det, så er det eit knall kabinett, men vil helst ha eit midi kabinett, og Thermaltake Armor+ VH6000BWA er eit midi kabinett med MicroAtx. Det er litt stusselig?

 

Edit Edit: Har endra handlevogna slik som eg trur eg kjem til å ha det, men har ikkje lagt til hk.

Edit3: Betre å køyre det beste x38 kortet enn dårlegaste x48 kort? Sida det vil vere betre å køyre x48 med ddr3 ram, og eg vil kjøpe ddr2.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når eg er igang, slik at eg slepper å lage ny tråd;

 

Kompisen min skal ha seg ny pc òg, for maks 11.000kr

Forslag til oppsett? Uten skjerm, tast og slike ekstra utstyr.

 

Edit: Her er ei handleliste eg har laga. Det er med det meste, ink tast og slike ting, som han har sett ut sjølv. Noke å fikse på?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

fint det ,, er ati helt uaktuelt ?

 

 

ta en titt på dette , konge oppsett ,, med mulighet for senere quad fire , når drivernee blir bra, og stor klokke egenskaper

 

Ati crossfire rigg.

 

da får du jo nye x48

nye intel q9450 45nm

4gig ddr 1066 5-5-5-15 ram

750gig samsung f1 disk som er meget rask

fint kabinett og en krafig psu!

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar
fint det ,, er ati helt uaktuelt ?

 

 

ta en titt på dette , konge oppsett ,, med mulighet for senere quad fire , når drivernee blir bra, og stor klokke egenskaper

 

Ati crossfire rigg.

 

da får du jo nye x48

nye intel q9450 45nm

4gig ddr 1066 5-5-5-15 ram

750gig samsung f1 disk som er meget rask

fint kabinett og en krafig psu!

 

ATI er heilt greit. Er meir ein ATI fan eigentleg :p

Takk for oppsettet. Eg kjem nok til å køyre 2gb, pga 32bits system. Ser du har valgt Q9450 istedenfor Q6600. Tenkte på Q9450 sjølv, den er vel betre?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
fint det ,, er ati helt uaktuelt ?

 

 

ta en titt på dette , konge oppsett ,, med mulighet for senere quad fire , når drivernee blir bra, og stor klokke egenskaper

 

Ati crossfire rigg.

 

da får du jo nye x48

nye intel q9450 45nm

4gig ddr 1066 5-5-5-15 ram

750gig samsung f1 disk som er meget rask

fint kabinett og en krafig psu!

 

ATI er heilt greit. Er meir ein ATI fan eigentleg :p

Takk for oppsettet. Eg kjem nok til å køyre 2gb, pga 32bits system. Ser du har valgt Q9450 istedenfor Q6600. Tenkte på Q9450 sjølv, den er vel betre?

 

Bump ;)

Lenke til kommentar
fint det ,, er ati helt uaktuelt ?

 

 

ta en titt på dette , konge oppsett ,, med mulighet for senere quad fire , når drivernee blir bra, og stor klokke egenskaper

 

Ati crossfire rigg.

 

da får du jo nye x48

nye intel q9450 45nm

4gig ddr 1066 5-5-5-15 ram

750gig samsung f1 disk som er meget rask

fint kabinett og en krafig psu!

 

ATI er heilt greit. Er meir ein ATI fan eigentleg :p

Takk for oppsettet. Eg kjem nok til å køyre 2gb, pga 32bits system. Ser du har valgt Q9450 istedenfor Q6600. Tenkte på Q9450 sjølv, den er vel betre?

 

Bump ;)

GeForce 9800 GTX 512 MB eller sapphire radeon 3870 x2 ?

Lenke til kommentar
fint det ,, er ati helt uaktuelt ?

 

 

ta en titt på dette , konge oppsett ,, med mulighet for senere quad fire , når drivernee blir bra, og stor klokke egenskaper

 

Ati crossfire rigg.

 

da får du jo nye x48

nye intel q9450 45nm

4gig ddr 1066 5-5-5-15 ram

750gig samsung f1 disk som er meget rask

fint kabinett og en krafig psu!

 

ATI er heilt greit. Er meir ein ATI fan eigentleg :p

Takk for oppsettet. Eg kjem nok til å køyre 2gb, pga 32bits system. Ser du har valgt Q9450 istedenfor Q6600. Tenkte på Q9450 sjølv, den er vel betre?

 

Bump ;)

GeForce 9800 GTX 512 MB eller sapphire radeon 3870 x2 ?

 

 

Ingen? :innocent:

Lenke til kommentar
Fire-posts på rad å rekke?

Unødvendig?

Ang. skjermkort er det litt smak og behag.. I de fleste testene så fikk de varierte resultat der et kort var bedre enn det andre og omvendt, husker i hvertfall at Radeon hadde fått litt dårlig score på noe FPS (kan det stemme?) spill eller noe sånnt...

Og hvis du skal ha en gaming-pc er vel to-kjerners E8400 bedre?

 

Tenke meg å slå meg til ro med denne PC-en og etterkvart vil firekjerner vere betre enn tokjerners i spel.

Lenke til kommentar
ATI er heilt greit. Er meir ein ATI fan eigentleg :p

Takk for oppsettet. Eg kjem nok til å køyre 2gb, pga 32bits system. Ser du har valgt Q9450 istedenfor Q6600. Tenkte på Q9450 sjølv, den er vel betre?

Q9450 er 45nm, Q6600 er 65nm. Q6600 er varmere og trekker mer strøm.

Er en skam å kjøpe under 4gb ram om dagen, helt syke priser. Gå til anskaffelse av 64bit vista!

 

Er du ATI-fan, gå for 3870x2(evt. 2stk)

 

 

leif

Endret av MamboJambo
Lenke til kommentar

ja oki ,, da bare bytter jeg det ut da er jo ikke værre enn det ,, tenkte litt på rampage og ? :D

 

Skal du gå gå får et gigabyte x38 eller x48 så kjøper du D6Q og ikke DS5!

D6Q har bedre Quad støtte enn DS5. D6Q er lagd får Quad får å si det enkel...

 

 

endra til asus jeg, pga personlig digger asus ,, rock solid hearth touching,

 

btw valgte jeg q9450 pga den er 45nm , og stor cach,, pluss at du kan jo få det gøy med og klokke litt ettervært viss dette er interesangt

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar

Liker du asus velger du asus :thumbup: Har selv hatt et asus 780i får noen uker siden...

 

Q9450 er nok lett å klokke, men er begrenea hvor mye du får klokka den siden den kun har x8 multiplerer.

Men hadde selv valgt den vis jeg skule hatt 4kjerner, klarer med med 2 så ble en E8500 på meg

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar
Liker du asus velger du asus :thumbup: Har selv hatt et asus 780i får noen uker siden...

 

Q9450 er nok lett å klokke, men er begrenea hvor mye du får klokka den siden den kun har x8 multiplerer.

Men hadde selv valgt den vis jeg skule hatt 4kjerner, klarer med med 2 så ble en E8500 på meg

 

Men kva slags firekjerner er best for rundt 2000,- ?

Lenke til kommentar
Liker du asus velger du asus :thumbup: Har selv hatt et asus 780i får noen uker siden...

 

Q9450 er nok lett å klokke, men er begrenea hvor mye du får klokka den siden den kun har x8 multiplerer.

Men hadde selv valgt den vis jeg skule hatt 4kjerner, klarer med med 2 så ble en E8500 på meg

 

Men kva slags firekjerner er best for rundt 2000,- ?

 

har tenkt på å kjøpe meg to XFX 9800GTX, men trenger eit skikkelig dugent hovudkort som køyrer tre 9800gtx kort. EVGA nForce 780i SLI greit nok?

Lenke til kommentar
Off-topic! -

Please bruk edit da?

 

On-topic! -

Er ikke gtx på vei ut?

Formula kortene tror jeg skulle holde?

 

8800 gtx er på veg ut, ikkje 9800gtx

Skal kjøpe meg eit hovudkort som kan køyre 3 av 9800gtx. Då burde som sagt EVGA nForce 780i SLI holde i massevis?

 

Ang. 64bits system, er ikkje det mange drivarar som ikkje støtter 64bit?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...