Gå til innhold

Viktig info ang. AOC CE og 3 dagers head start.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel jeg snakket med Gamezone i dag, fikk forøverig pre order koden min i dag også,

de hadde fått utlevert et visst antall CE pakker de kunne selge, og for å ikke selge for mye avbryter de forhåndsbestillingen når dette antallet er nådd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det står utsolgt på CE versjonen betyr det at de ikke selger flere i det hele tatt, eller selger de flere senere før det kommer ut? Noen som vet noen plasser de har CE tilgjengelig?

Skrevet

når det står utsolgt betyr det at de har solgt det antallet de vet de får av distributøren, om de kommer til å selge flere vil eventuelt da bli etter release.

Collectors edition er jo limitert i fra starten av, det skal jo være vanskelig å få tak i om man ikke er tidlig nok ute :-)

Skrevet (endret)

Søren, men på CDON.COM står det ikke noe om utsolgt eller hvor mange det er igjen, bare prisen. Age of Conan: Collector's Edition. Bør jeg bestille fra CDON da, eller vil det være best å høre me dem om de har flere igjen?

Edit: På HW.no sin prisguide står det "Ingen på lager" på alle butikkene de har listet opp. Liste

Edit2: Ser på Platekompaniets sider, der står det "Lager status: Forhåndsbestilling." Link

Endret av TheHak
Skrevet (endret)

Bor nær Haugesund, så vi har bare Elkjøp/Expert, Spaceword og platekompaniet som vil være aktuelle butikker. Skal høre med platekompaniet, lettere hvis jeg kan hente det i butikken da.

Endret av TheHak
Skrevet

har kødda det litt til for meg, jeg bor i oslo men jobber i drammen så preordret der.. men jeg har tatt meg ferie fra 20 (skulle hente det da tenkte jeg) men nå må jeg dra helt til drammen for å hente det xD

Skrevet
har kødda det litt til for meg, jeg bor i oslo men jobber i drammen så preordret der.. men jeg har tatt meg ferie fra 20 (skulle hente det da tenkte jeg) men nå må jeg dra helt til drammen for å hente det xD

enda en stund til spillet kommer da. ville tro at det er mulig å sende en mail og fortelle problemet og spørre om de kan forandre adressen på bestillingen din.

Skrevet

har gjort det i butikk så må hente det, men tenkte jeg skulle spørre dem i morgen om jeg kan få overført preorderen til butikken dems i oslo istedenfor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...