Gå til innhold

xbox 09 error


KillYou

Anbefalte innlegg

Jeg har en xbox stående i stuen som brukes for det meste kun som Media center, og i går gikk jeg litt lei av det gamle utsendet og bestemte meg for å laste ned ett nytt, uten å tenke på om det passet eller ikke. Nå har menyen havnet utenfor skjermen og har ingen mulighet til å stille det tilbake.

 

Så hvordan kan jeg få fikset dette?

 

hvis jeg går inn å sletter den aktuelle skin mappen velger den da den andre eller går bare alt i stå da?

 

vis ikke noen har en løsning, kan jo en være å poste hvordan man kommer inn i den menyen.

 

takk.

 

------------------------

------------------------

 

Når jeg så startet xbox'en igjenn fikk jeg error code 09

 

9 - kernel - HDD parameters (PIO/DMA/or size {debug}, certain size minimum is required for debug)

 

dette er nå hoved problemet

Endret av KillYou
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel når jeg nå skulle plugge den i igjenn så kommer det rett etter opp "service required. call customer support"

 

og så står det 09 oppe i hjørnet.

 

any idea?

 

 

9 - kernel - HDD parameters (PIO/DMA/or size {debug}, certain size minimum is required for debug)

Endret av KillYou
Lenke til kommentar

Googlet litt og fant litt info om error koden din. Har du modet din Xbox forresten?

 

9 - kernel

 

HDD parameters (PIO/DMA) this error is attributed to the hard drives ability to send and recieve data either replace the hdds logic board or get a new one. Not very common error, please try another harddisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...