demiurgen Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 jeg trenger flere 2-player spill. med det mener jeg spill der 2 spillere kan spille samtidig mot hverandre på samme skjerm (split screen). foreløpig har jeg bare funnet need for speed 3. alle de andre nfs utgavene har ikke split screen... trenger ikke være bilspill, kan være snowboard, skating, vannski etc... så lenge to spillere kan spille mot hverandre på samme skjerm. trenger heller ikke være nye utgivelser. noen som har noen tips??
keeperno Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kunne vel kanskje sagt om hvilken konsoll det var ?
mESA Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Det er postet under PC-spill da, så mindre det er feilpostet så trur jeg han leter etter, ja, faktisk, ett pc-spill Fifa går vel ann å stille på kontrollene slik at ene styrer med venstre og andre med høyre side av tastaturet. Dno om det går no da, men mener å huske det gikk før.
alleibruk Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 dessverre er det ikke mange pc spill med denne funksjonen lenger. Serious sam 1/2 kunne du gjøre dette på , veldig gøy (opp til 4 stykker, man da bør du kjøre det på stor flatskjerm eller noe). Ellers kan du plukke opp enn brukt ps2 for noen hundre lapper, og du har haugevis med morsomme split screen spill..
MrL Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 I Kane and Lynch kan man spille gjennom hele spillet sammen på samme skjerm, det er ganske fett, og et ganske nytt spill også Er skytespill da, vet ikke om det er det du ville ha men. Uannsett hvis dere skal spille på samme skjerm, må du koble til en 360 kontroller til pcen, også må den andre bruke tastatur og mus.
Aasgaard Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Worms er jo en sikker vinner. Foretrekker en av de eldre (i 2D). Ellers er det vel en del sportsspill som støtter to eller flere spillere på samme maskin.
andi_c Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Lord Of The Rings: Return of the king kan du spille på samme skjerm.
Josso Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Støtter Worms og Fifa spillene! har hatt utrolig mye gøy med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå