Gå til innhold

Amiga & Commodore klubb i Østlands området?


AmiDelf

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er interesse for det. Men jeg prøver.

 

Selv har jeg vært en Amiga bruker lenge. Og jeg vet at det er endel folk som sitter med sine Amiga 500, Amiga 1200, Amiga 4000 og Commodore 64 maskiner.

 

Vel. Mo I Rana har, Trondheim har en liten klubb, Gøteborg har 3 Amiga klubber, Stockholm har minst 2. Mens Oslo har ingen?

 

Vil gjerne få startet opp en Amiga Klubb i Oslo. Som har lokaler og som kan tilby folk nostalgispilling. Ikke bare Amiga maskiner, men også andre klassiske og nostalgiske spillmaskiner. Ja, det var noe en gang i tiden med sosialisering og spilling.

 

Med en Amiga Klubb vil man også kunne ha rader på TG, dra på Amiga shows osv. For det er endel forskjellig som skjer. Alt må ikke være Amiga relatert. Det kan være snakk om Cebit og andre større happenings rundt omkring i Europa.

 

Amiga Klubben i Oslo ville ha arrangert Amiga Expo ca 1 gang i året i Oslo området. Der folk kunne komme for å se det nye og det gamle ved Amigaen. Det skjer veldig mye rundt i scenen som klubben kunne vist fram. Man kunne også fått til avtaler med de som produserer og lager Amiga kloner i dag om billigere priser osv.

 

I tillegg til at klubben ville vært et samlingspunkt, ville folk kunne ta med Amiga maskinene sine hvis det er noe feil med dem og vi ville kunne se på det og eventuelt fikse feilen.

 

Amiga prosjekter og sider på gang:

www.natami.net <- Ny Amiga på gang.

www.amigaworld.net <- Amiga nyhetsside

www.amiga.org <- Amigas eldst levende Amiga nettside

www.morphzone.org <- MorphOS (AmigaOS klone) nettside

www.amigakit.com <- Amiga butikk som også selger MiniMig som er en Amiga 500 i miniformat

 

 

Hvis noen er interesserte i å være med, så send mail til meg:

[email protected]

 

Vår første møte planlegger vi å ha i mai måned. Har du Amiga og bor på Østlandsområdet. Enten Drammen, Moss, Fredrikstad, Halden, Oslo, Ås, Drøbak, Tønsberg, Sandefjord osv.. Så vil Amiga Klubben gjerne ha mail fra deg som er interessert i å hjelpe oss ca 3 til 4 ganger i året. Kanskje du har mer klubb erfaring enn det vi er?

 

 

Only Amiga Makes It Possible - Commodore :=)

 

 

Michal, [email protected]

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...