Gå til innhold

Hvor ligger Club Maiden?


dilma

Anbefalte innlegg

beklager for en smule udiskutabel tråd, men det har seg sånn at Hardcore superstar skal spille der nå på fredag 28. mars, og jeg har drømt om å se dem dødslenge, men aner ikke hvor det er ! Noen som gidder å sette av ltt tid til å forklare meg:D?!

 

Fint om noen kunne legge til om de er strenge på falske ID'er;P (Håper ikke det bryter mot forumreglene!?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okei, fett! da skal jeg nok klare å finne frem:D Da gjenstår det bare å se om jeg kommer inn 8-|. Noen som har no erfaring med club maiden ID-wise? Om de er strenge o.l. ??

 

EDIT: fett om noen slenger inn noen evt. svar helst før i kveld:P

Endret av dilma
Lenke til kommentar

hehe, festlig:P!

 

Kan jo legge til at det gikk bra, for de som måtte lure, og jeg beklager masinga! Var en helt vill konsert, selvom de spilte litt kort:/( er jo forståelig pga. lokalet og sånt, men men..)

 

Noen andre som var der!?

Lenke til kommentar

Jeg var der en gang rett etter at jeg hadde fylt 18 i fjor. Da var det ingen sjekk på ID (Ranheim spilte om noen bryr seg).

Men så gikk jeg med en kammerat på 29 så kan ha litt med det å gjøre, men jeg så heller ingen dørvakt der og da (en hvis promille kan ha ødelagt oppfattelsen en smule).

 

God tur, vær forbrett på litt gothere uten å mene no neggativt om dem-

 

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...