thadon Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 (endret) Tror ikke det er mange som spiller RO her inne men jeg håper virkelig noen vil begynne med det siden det er et fantastiskt spill med ekstremt gode utviklerer (har kansje oppdaga 3-4 bugs tilsammen over spillets leveperiode) og et voksent communety (vil tro de fleste er over 20 år) Gamer.no andmeldesle Laget en oversikt over modefikasjoner på et annet forum, legger den ut her også Jau begynner å komme en del nå, dessverre er det så "få" spillere så tviler på at mange av de lever lenge nok Jau begynner å komme en del nå, dessverre er det så "få" spillere så tviler på at mange av de lever lenge nok Mare Nostrum: Handler om afrikakampanjen, tyskere mot briter og australiere. Modden er i en åpen beta og trenger litt finpuss før den blir gitt ut, ganske artig Hjemmeside | Last ned | ModDB | Trailer Darkest Hour: Handler om den allierte landingen på Normandy Beach, ser faktisk veldig fram til denne, men Normandy begynner å bli en DEL oppbrukt Dette kommer med: 2 New playable Allies: 1. The United States 2. The British Commonwealth 6 New Player models: 1. US Infantry 2. US Airborne 3. US Armored Divisions 4. British Infantry 5. British Paratroopers 6. British Tank Regiments 6 New Allied Vehicles: 1. M4 Sherman 2. M3 Halftack 3. Sherman Firefly 4. M5 Stuart (British and US Variants) 5. M10 Wolverine & Achilles 6. Higgins Landing Craft 17 New Weapons: 1. BAR 2. M1 Garand 3. M1 Carbine 4. Thompson M1A1 SMG 5. M3 Grease Gun 6. Colt .45 7. Bazooka 8. Springfield Sniper Rifle 9. Browning .30cal MG 10. Misc Allied Explosives 11. No.4 Lee Enfield Rifle 12. Bren Gun 13. Sten SMG 14. PIAT 15. Browning Hi-Power 16. No.2 Revolver 17. FG 42 3 New Anti Tank Guns: 1. Pak 43 2. US/British 57mm 3. 88mm At least 9 New Maps: 1. Brecourt. 2. Carentan Causeway 3. Benouville Bridge (Pegasus) 4. Dog Green Sector (Omaha Beach) 5. Sainte Mere Eglise ( Day and Night versions) 6. Villers Bocage 7. Le Mesnil Patry 8. Cagny 9. La ville Ruinne Hele 17 nye våpen, gler meg Hjemmeside | Moddb | Trailer | Last ned (1.1 full) Carpathian Crosses: Handler om de romanske kampene under krigen. Denne ser også veldig interessant ut Litt artig at de har laget en "soldatmanual" (som kan lastes ned her, veldig interessant, anbefales) De har også kommet med en video som viser hvordan granatkasteren fungerer (trykk her) Hjemmeside | ModDB | Trailer | Last Ned Modb for alle RO modefikasjoner Oppdaterer denne etterhvert, gidder ikke legge til Defence alliance da denne er død Endret 4. august 2008 av thadon
Gjest member-97590 Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Hadde helt glemt alt av modifikasjoner til RO eg! Ekstremt synd at det er så få som spille dette, da dette etter min mening er av de beste krigsspillene som er laget. Spillt det en del, men har dessverre blitt mindre og mindre, har det fortsatt på pcen, og skal definitivt teste ut de forskjellige moddene. Fint bidrag i alle fall!
co2 Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Noen som har peiling på hvordan en får Mare Nostrum til å virke? La filene inn i RO mappa som beskrevet, men vet ikke hvordan jeg får kjørt spillet.
thadon Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Skrevet 24. mars 2008 Du må også laste ned klienten vis du ikke har det http://marenostrumgame.com/index.php?view=...t&Itemid=61 Så patcher du
Tobruk Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Heisann...Spiller en del Battlefield 2 med Forgotten Hope modden men har lenge lurt på å kjøpe Red Orchestra...Hvordan er det å finne servere med lav ping der?Noen her som har prøvd FH2??Kan det sammenlignes??Takker for svar...
thadon Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Heisann...Spiller en del Battlefield 2 med Forgotten Hope modden men har lenge lurt på å kjøpe Red Orchestra...Hvordan er det å finne servere med lav ping der?Noen her som har prøvd FH2??Kan det sammenlignes??Takker for svar... Liker du realsistiske ww2 spill så er det bare å kjøpe. Red Orchestra fokuserer mest på infanteri, men du kan finne tank (som er veldig realistiske) og biler der og. Pingen er noe jeg faktisk ikke merker så mye til, er vel enkelt å finne servere med god ping. Man får en annen følelse av å spille RO en FH. Sjekk noen videor på youtube feks denne. Anbefales av en ww2 fan.
mongojarle Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har faktisk kjøpt RO for en stund siden, men har ikke spillt det noe særlig. Jeg trodde jeg hadde en helt ok maskin for å takle dette spillet, men den gang ei... MEN; i morra får jeg ny maskin, så da skal jeg kanskje dra RO frem igjen... Og hvis jeg skal det, og jeg liker det, så skal jeg titte innom denne tråden igjen...
thadon Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Merkelig, på den andre dritmaskina jeg hadde før (greide ikke css i vinduemodus, med lavestgrafikk engang, fikk 2-3 fps) tok RO på lavt ganske greit
mongojarle Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Tror det er noe rart med noe av HW'en og RO. Spiller far cry, unreal HL2 og slikt uten problemer... Men unasett hvor lavt jeg setter det i RO, så hakker det så det ikke blir til å spille... På brett med mange tanks er det helt helvette.
Hr. Jenssen Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Sikker på at du har nyeste driver til skjermkortet?
mongojarle Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jepp, det er jeg helt sikker på... Og jeg har testet mange forksjellige drivere til det. Er veldig lenge siden jeg kjøpte spillet, men har testet det sånn jevnlig hver måned eller noe, men jeg har ikke spillt det noe, for det har hakket veldig hver gang. Jeg kom forresten hjem med en ny maskin, men delene ligger fremdeles i sine pappesker, og jeg skal opp tidlig i morra, så det blir nok å skru sammen i morra tror jeg... DETTE er hva jeg får da, håper det holder
Tobruk Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Vel,da har jeg fått RO og hatt mine første slag på nettet...Konklusjon:Dette spillet er jo dritrått!!At jeg ikke har skaffet dette før!!?? Stemningen er...fantastisk,spillet virker mer "voksent" enn FH2...Liker at det er så realistisk som det er...har ikke tall på antall ganger jeg ble drept før jeg fikk mitt første kill.. ..Læringskurven er nok bratt..men,men..."Det er hardt,men gutta liker det!" Fant ikke mange spillere som var norske,hadde vært artig om vi som spiller RO her på berget hadde treftes?
wingardium Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hmmm, må kanskje teste disse modsa, men lurer på om mange vil spille det. Har dessuten inntrykk av at det er mindre folk som spiller vanlig RO i dag enn før. Finner få servere der det er mange. edit: Så på trailere til Darkest Hour, og må si det bra ut Endret 30. mars 2008 av Saond
thadon Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 (endret) Vel,da har jeg fått RO og hatt mine første slag på nettet...Konklusjon:Dette spillet er jo dritrått!!At jeg ikke har skaffet dette før!!??Stemningen er...fantastisk,spillet virker mer "voksent" enn FH2...Liker at det er så realistisk som det er...har ikke tall på antall ganger jeg ble drept før jeg fikk mitt første kill.. ..Læringskurven er nok bratt..men,men..."Det er hardt,men gutta liker det!" Fant ikke mange spillere som var norske,hadde vært artig om vi som spiller RO her på berget hadde treftes? Send meg steamnavnet ditt via en pmtil meg så kan vi skkert spille litt Hmmm, må kanskje teste disse modsa, men lurer på om mange vil spille det. Har dessuten inntrykk av at det er mindre folk som spiller vanlig RO i dag enn før. Finner få servere der det er mange. http://archive.gamespy.com/stats/ Det er fortsatt en del folk som spiller, og tviler på at spillet dør ut nå, men moddene kan dessverre drive å splitte communityet Endret 30. mars 2008 av thadon
thadon Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Carpathian Crosses har vært ute en liten stund nå
jH- Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Litt OT: Vurder å kjøpe RO, utrolig gøy med denne typen multiplayer. Spiller selv mye DoD:Source, og litt gamle DoD av og til, og jeg storkoser meg. Men lurer litt på hvordan det er med sniping i RO. Hvor realistisk sniping snakker vi her? Tenker mest på vind, avstand, og andre ev. faktorer som har en effekt på hvor og hvordan kulen flyr.
Painapple Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 kan ikkje svare deg sikkert om det med sniperen, men ein ting er sikkert: Om du har tenkt å spele online, kan du sjå langt etter å få bruke sniper, dei blir alltid tatt først . Men spelet er knall. Løp å kjøp
thadon Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 1. Man holder ikke et våpen helt stille, så vis du sikter for lenge vaier du ekstremt med våpenet 2."bulletdropp" har noe å si på alle våpen, spesielt på snikskyter. Tror ikke vind er en faktor, men anbefaler spillet på det sterkeste Her ser du litt snikskyting: http://youtube.com/watch?v=JjHM1h1MXnI Liker du ikke spillet taper du kun en hundrings med dagens dollarkurs
jH- Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Sikter for lenge? Det virket nå merkelig, spør du meg. Burde det ikke strengt tatt vært omvendt? Jo lenger man står i ro, jo mer avslappet blir man. Med mindre riflen er skamtung, noe jeg tviler på. På den annen side er det vel noe som forhindrer konstant camping, så yay for det (kan vel bare switche frem og tilbake fra scope, men samma det). Får prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå