Gå til innhold

Merkelig kamera (SE K850i)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har nettopp fått meg ny tlf, en SE K850i.

 

Kameraet er jo 5mp og svære greier.

 

Men jeg forstår meg ikke helt på det, om jeg tar bilder innendørs med en smuuule lite lys, så blir bildene helt svarte!

 

Og tar jeg bilder i et godt opplyst rom kommer blitsen og ødelegger hele bildet... Virker som den ikke helt har peiling på når den skal bruke blitsen... Virker helt på tryne :thumbdown:

Det kan og variere, om jeg holder mobilen stilt, og tar et bilde, så tar jeg et bilde til på nøyaktig samme plass, så plutslig kommer blitsen og alt blir svart... Min gamle w880i med 2mp uten blits tok bedre bilder i litt skumring! Har prøvd den skumrings modus greia og, men synst det er litt rart om man skal måtte justere kameraet til en hver tid!

 

Noen som vet noe om dette? Eller har noe tips? :D

 

Mvh.

Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Hei,

 

Har nettopp fått meg ny tlf, en SE K850i.

 

Kameraet er jo 5mp og svære greier.

 

Men jeg forstår meg ikke helt på det, om jeg tar bilder innendørs med en smuuule lite lys, så blir bildene helt svarte!

 

Og tar jeg bilder i et godt opplyst rom kommer blitsen og ødelegger hele bildet... Virker som den ikke helt har peiling på når den skal bruke blitsen... Virker helt på tryne :thumbdown:

Det kan og variere, om jeg holder mobilen stilt, og tar et bilde, så tar jeg et bilde til på nøyaktig samme plass, så plutslig kommer blitsen og alt blir svart... Min gamle w880i med 2mp uten blits tok bedre bilder i litt skumring! Har prøvd den skumrings modus greia og, men synst det er litt rart om man skal måtte justere kameraet til en hver tid!

 

Noen som vet noe om dette? Eller har noe tips? :D

 

Mvh.

Fredrik

 

Samme problem hos meg også. Bildene blir helt svarte under spesielle lysforhold.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...