ZealD Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 (endret) Når kommer egentlig AoC? Endret 23. mars 2008 av Phannyboy
Josso Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Bestill spillet på et sted med preorder bonus så får du begynne 20.mai
Kultom Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Ebgames, gamezone, absoluttspill.no for å nevne noen
solaN - Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 serr, får man begynne 20. om man bestiller på abgames??? Jippi, bare 2 måneder igjen!!!
Mr. President Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Her har jeg laget en oversikt over norske nettbutikker hvor man kan bestille på forhånd: http://www.aoc-vanaheim.net/?p=53 Her har du en pen liste, laget av LordjOX.
solaN - Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Virker som at absoluttspill.no er det beste valget
Klumpete Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) ser utrolig fett ut, så det ble presantert på TG det han duden fortalte om spillet var helt rått^^ *glede seg til 23.05* ''Age of Conan is so good that Blizzard i shaking'' Endret 23. mars 2008 av IronMartin
ZealD Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 Lurer på om blizzard har prøvd å kjøpe ut Funcom
LordjOX Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Virker som at absoluttspill.no er det beste valget Ser sånn ut. Ser fra andre tråder at folk er rimelig fornøyd med å handle derfra også. I tillegg er samlerpakken hundrelappen billigere enn de fleste andre nettstedene. Samtidig, hvis alle bestiller derfra og supply < demand så er det noen som må vente litt Endret 23. mars 2008 av LordjOX
solaN - Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 defor, ikke bestill derfra men WoW har alltid vært et dårlig spill, og det vil komme fram litt nå. Håper de mister alle kundene, men det vil vel alltid være noen tapere som fortsetter
LordjOX Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 defor, ikke bestill derfra men WoW har alltid vært et dårlig spill, og det vil komme fram litt nå. Håper de mister alle kundene, men det vil vel alltid være noen tapere som fortsetter WoW kommer neppe til å miste "alle kundene", men tendensen er at når et nytt MMO spill kommer på markedet, så får det ringvirkninger på de andre spillene, hvor brukermassen får seg en liten dypp før det evt. stabiliserer seg igjen. Det kan spesiellt få innvirkning på norske nettspillere, da Age of Conan blir et norsk produkt laget av et norsk selskap. Ny ostehøvel?
Theoneask Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Trur nok at mange ex wow-gamers vil teste ut AoC. Har sjølv plana om å gjer det ilag med 1 ex wow-gamer kompis.
solaN - Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg tror nok at AoC er overlegent wow må mange andre punkter enn grafikken også , gleder meg....
NuckChorris Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Trur nok at mange ex wow-gamers vil teste ut AoC. Har sjølv plana om å gjer det ilag med 1 ex wow-gamer kompis. Det tror jeg også. Jeg har nå stoppet betalingen på min WoW-konto og gleder meg veldig til slutten av mai
MysticoN Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg tror nok at AoC er overlegent wow må mange andre punkter enn grafikken også , gleder meg.... husk på at det kommer flere MMORPG spill enn kun AOC. vet også at det er mange wow players som venter på WAR. Selv har jeg og 4 andre RL venner sluttet wow og venter på AOC. Så WoW kommer nokk helt sikkert til å miste en del "kunder" dette året, men langt i fra alle. Tror at wow vil miste mange fra den elste spiller gruppen. siden de er på jakt etter nye utfordringer. wow er veldig enkelt og simpelt og passer derfor for "alle" alders grupper. det er vel en av grunnene til at de har blitt så store.
Christeven Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Ikke glem at WOTK kommer snart også, noen som vi kalle tillbake mange gamle og holde på mange nåværende wow spillere.
LordjOX Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Ikke glem at WOTK kommer snart også, noen som vi kalle tillbake mange gamle og holde på mange nåværende wow spillere. WoW expansions er faktisk det eneste som får meg til å spille WoW igjen for en kort stund...
Spillorakelet Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Ikke glem at WOTK kommer snart også, noen som vi kalle tillbake mange gamle og holde på mange nåværende wow spillere. Snart var nok å ta litt hardt i. Det snakkes om sommeren/høsten før endelig release. Tipper Blizzard vil prøve å legge den intill Warhammer Online releasen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå