Gå til innhold

Når kommer egentlig Age of Conan? [LØST]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ser utrolig fett ut, så det ble presantert på TG :thumbup: det han duden fortalte om spillet var helt rått^^ *glede seg til 23.05* ''Age of Conan is so good that Blizzard i shaking''

Endret av IronMartin
Skrevet (endret)
Virker som at absoluttspill.no er det beste valget ;)

Ser sånn ut. Ser fra andre tråder at folk er rimelig fornøyd med å handle derfra også. I tillegg er samlerpakken hundrelappen billigere enn de fleste andre nettstedene. Samtidig, hvis alle bestiller derfra og supply < demand så er det noen som må vente litt :(

Endret av LordjOX
Skrevet

defor, ikke bestill derfra ;)

men WoW har alltid vært et dårlig spill, og det vil komme fram litt nå. Håper de mister alle kundene, men det vil vel alltid være noen tapere som fortsetter :D

Skrevet
defor, ikke bestill derfra ;)

men WoW har alltid vært et dårlig spill, og det vil komme fram litt nå. Håper de mister alle kundene, men det vil vel alltid være noen tapere som fortsetter :D

WoW kommer neppe til å miste "alle kundene", men tendensen er at når et nytt MMO spill kommer på markedet, så får det ringvirkninger på de andre spillene, hvor brukermassen får seg en liten dypp før det evt. stabiliserer seg igjen.

Det kan spesiellt få innvirkning på norske nettspillere, da Age of Conan blir et norsk produkt laget av et norsk selskap. Ny ostehøvel?

Skrevet
Trur nok at mange ex wow-gamers vil teste ut AoC. Har sjølv plana om å gjer det ilag med 1 ex wow-gamer kompis.

Det tror jeg også. Jeg har nå stoppet betalingen på min WoW-konto og gleder meg veldig til slutten av mai :thumbup:

Skrevet
Jeg tror nok at AoC er overlegent wow må mange andre punkter enn grafikken også , gleder meg.... :new_woot:

husk på at det kommer flere MMORPG spill enn kun AOC. vet også at det er mange wow players som venter på WAR.

Selv har jeg og 4 andre RL venner sluttet wow og venter på AOC.

Så WoW kommer nokk helt sikkert til å miste en del "kunder" dette året, men langt i fra alle.

Tror at wow vil miste mange fra den elste spiller gruppen. siden de er på jakt etter nye utfordringer. wow er veldig enkelt og simpelt og passer derfor for "alle" alders grupper. det er vel en av grunnene til at de har blitt så store.

Skrevet
Ikke glem at WOTK kommer snart også, noen som vi kalle tillbake mange gamle og holde på mange nåværende wow spillere.

WoW expansions er faktisk det eneste som får meg til å spille WoW igjen for en kort stund...

Skrevet
Ikke glem at WOTK kommer snart også, noen som vi kalle tillbake mange gamle og holde på mange nåværende wow spillere.

Snart var nok å ta litt hardt i.

Det snakkes om sommeren/høsten før endelig release.

Tipper Blizzard vil prøve å legge den intill Warhammer Online releasen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...