Gå til innhold

Cod 4 serial

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spillt Call of duty 4 ganske lenge nå og fant ut at jeg burde bestille meg det ekte spillet slik jeg kam få spille på sikra servera.. Jeg har hørt at du mister allt av challanges osv når du endrer serial, profilen din blir slettet. Dette vil jeg ungå!!

Noen tips om hva jeg burde gjøre?

Takker for alle svar. :new_woot:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! installerte det faktisk fra en kompis! xD

men har funnet en fil med navn Mpdata.. kansje jeg må kopiere den eller noe sånt..

Skrevet

Etter det jeg har hørt finnes det dessverre ingen måter å "redde" profilen din på.

Samme skjedde med meg da jeg kjøpte spillet etter å ha spilt på privatservere en viss tid, var riktig nok bare level 26 eller noe sånt, men alikevel leit. :(

Skrevet

dette høres bra ut! jeg kan bere lagre en backup av den mpdata filen jeg har nå ¨å jør det samme som denne siden sier.. bare ikke bruke den mpdata filen som du kan laste ned

Skrevet

Denne tråden har vel strengt tatt ingenting med piratkopiering å gjøre da han ikke har tenkt til å laste ned spille? Det han spør etter er hvordan han får profilen sin fra ett kopiert spill over på spillet han har kjøpt. Kan ikke se problemet med at folk hjelper en angrende synder :p

Skrevet
Evt. kan du jo prøve Options>Multiplayer Options>Enter key code>"skrive keycode">Verify

Tror det kan funke.

Det gjor en kompis.. mistet alt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...