Nefeethi Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Haha, genialt. Alle burde vite at skinning suger uansett, så spørsmålet for de fleste er om de vil ha mining eller herbalism som gathering proffesion. Jeg leste denne guiden og tjener mer enn noensinne, mhaawaa, me rich, filthy rich..! http://www.makewowgold.com/gold-farming-wi...sm-professions/ - Nef Endret 19. mars 2008 av Nefeethi
SnusHanen Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 tja jeg tjener i alle fall fett med penger på mining og skinning gitt. siden du kan skinne stort sett alle dyr du slakter så er det en fordel syns jeg
Nefeethi Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Skinning har liksom ingen fordeler når man får det høyt opp, bortsett fra en ganske ok stackpris. Mining og herbalism har motes, gems og nice rare items som Fel Lotus og sånn.
Bear^ Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Her på min server er herbalisme så lite verd at det lønner seg ikke å ha mining/herbalisme, det er da bedre med mining og skinning for de gir mer penger på min server, Bronzebeard foresten.
MrLee Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Eneste som er dritt med å ha dem er at du bare kan tracke en om gangen? Da ville jeg heller valgt en av dem og tatt Skinning istedet..
PSV Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Det finnes da utallige måter å skaffe seg litt WoW-gull på. Engineering er nok beste gathering profession om man vet hva man driver med.
Dev- Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Eneste som er dritt med å ha dem er at du bare kan tracke en om gangen? Da ville jeg heller valgt en av dem og tatt Skinning istedet.. Driver man på lenge nok vet man jo vår det er node/herbs. Er jo bare å stå i området og bytte track. Cartpgraph har også egen add on som viser spawnpoints for begge.
Nefeethi Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Det finnes da utallige måter å skaffe seg litt WoW-gull på. Engineering er nok beste gathering profession om man vet hva man driver med. Fly rundt og lete etter de der mana-skyene i Nagrand?
Sink Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Det finnes da utallige måter å skaffe seg litt WoW-gull på. Engineering er nok beste gathering profession om man vet hva man driver med. Fly rundt og lete etter de der mana-skyene i Nagrand? SMV = shadow nagrand = air zangarmars = water netherstorm = mana engi + mining er fantastisk.
Izor Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 (endret) ser det er flere som mener engi+mining er bra hvis man vil tjene penger, noen som gidder å forklare hvorfor? Endret 21. mars 2008 av Izor
SnusHanen Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Etter det jeg veit har engineering ett item som lar deg søke etter motes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå