Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kicker L5/L7 kasse - 10" eller 12"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woops, et spørsmål om innspilling, nå blir det krig igjen.

 

Drit i å spille inn. Pioneer har selv gått ut og svart kundene sine at det å spille inn ikke er nødvendig. Kan gjerne dra på, uten å ødelegge elementet, men du vil oppleve at etterhvert som opphenget mykner litt så vil det spille litt bedre. Du kommer ikke til å ødelegge elementet av å spille på fra dag 1.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Kicker forsterkerne er jo latterlig store!

Kjøp deg en Alpine PDX 1.600! 600w rms i 4ohm, drar den kicker subben lett!! Har den på min 2x10" L5 som er på 900w.. Den er digital, så den er knøttliten.. og ser sinnsykt fet ut! Koster ca. 1000kr mer(hvis du kjøper den fra megabillig).. jeg betalte ihvertfall 4200kr for min i August i fjor!

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

jeg har tenkt å kjøpe meg kicker L5 12 åsså :) men er ikke helt sikker på vilken forsterker jeg skal gå for :// tenkte kanskje en Kicker ZX1500.1 - mono amplifier den koster rundt 5tusn på megabillig :) eller er det noen andre forslag ?

Endret av 4pr1l1a
Lenke til kommentar

jeg har tenkt å kjøpe meg kicker L5 12 åsså :) men er ikke helt sikker på vilken forsterker jeg skal gå for :// tenkte kanskje en Kicker ZX1500.1 - mono amplifier den koster rundt 5tusn på megabillig :) eller er det noen andre forslag ?

 

HVORFOR vil du ha kicker? For å få mest mulig bråk?

Er du bittelitt glad i fin lyd, så styrer du unna kicker, og forsterkeren du tenker på kan du lett finne noe like bra til en billigere penge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...