Gå til innhold

Korleis funkar nettlesing i MTU Fri?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg vurderer sterkt å bestille MTU-fri, men eg lurer på ein ting. Det står at søfring via deira nett er gratis. Er dette bra? Støtter det EDGE? Eg bruker ganske mykje nett, og 15kr/mb blir litt mykje.

 

Kort sagt, kan eg sørfe gratis EDGE med MTU-fri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs litt hvor i Norge du har planer om å bruke dette.

 

MTU bygger nett i de største byene, og det er bare når du er på MTUs nett at surfing er gratis.

 

Utenfor MTUs eget nett brukes Telenor, og da må du betale 14 kr/mb.

 

Hvis du skal bruke dette i Kvam, kommer MTU garantert til å ikke ha egen dekning.

Lenke til kommentar

Ja, det var det som var planen. Men av og til er eg i dei største byane i landet, og då er det vel lett å bytte over?

 

Det var jo eit minus dette, ja, men det blir jo uansett billigare enn mitt kontantkort der eg betalar 2kr/min uansett kven eg ringer og 0,59kr i oppstart og dyre SMS.

 

Korleis er nettsørfing med OneCall? Eg sender/ringer uansett ikkje meir enn 90/120, så viss det er mykje billigare nett der, så er det ein fordel.

Lenke til kommentar

12,50/MB. Makspris 75/dag. Skaffar du deg eit fakturaabonnement (f.eks. FriFiks) kan du ha fastpris data som tilleggsteneste. F.eks. kostar kveld- og helgeabonnement 119/mnd hos Telenor. Då surfar du gratis 17-08 pluss helgar og raude dagar. Elles kostar det 5/MB med makspris 50/dag. Tilsvarande teneste hos Netcom kostar 99/mnd. Dersom du vil ha fri bruk heile døgnet vert det noko dyrare, typisk ein 400-500 kr.

 

Dersom du ikkje brukar mobilt internett mykje, t.d. som modem til PC vil eg absolutt anbefale One Call, gjerne saman med Opera Mini. Du får det ikkje billegare enn 5kr/MB så lenge du er utanfor Oslo-gryta.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

MTU har ganske høy data-pris utenfor eget nett.

 

Så jeg ville kanskje gått for OneCall hvis du har behov for litt dataoverføring.

 

Men du burde kanskje prøvd å legge inn forbruket ditt på www.telepriser.no, så regner de ut hva som er rimeligst for deg. Du kan velge mellom kontantkort/forhåndsbetalt, og etterskuddsbetalt abonnement.

Tjenesten drives av Post- og Teletilsynet, så i motsetning til kommersielle tjenester tar de ikke betalt for å være med i sammenligningstjenesten og de setter dine interesser først.

Lenke til kommentar
Men, korleis skal eg gjere det no? Eg vil at abbonomentet skal stå i mitt navn, slik at ein ikkje får opp mine foreldre sitt namn når ein søker i telefonkatalogen, men samtidig står det at ein må vere myndig!

 

Da må en person over 18 stå som ansvarlig for abonnementet og du kan stå som bruker. Da vil du stå oppført i telefonkatalogen o.l. mens den myndige står ansvarlig for at regningene blir betalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...