Gå til innhold

BF2: Noen som vil joine min squad?


Anbefalte innlegg

Noen som vil bli med å danne en klan eller vertfall noe ala en klan hvor vi for det meste spiller i samme squad på public servere. Synes BF2 er det beste pc spillet, men det er kjedelig å spille med ulike folk i squaden min hver gang. Hadde vært kjekt å spilt med et par som man kjente litt til og visste spillestilen til osv. Noen som har lyst til å bli med å spille sammen med meg i en squad på public servere? Ser helst etter litt gode spillere, som er litt over middels eller spillere som vil bli gode. Jeg spiller for det meste på TV2 sine servere og liker best Dragon Valley. Min stats ligger på 30-40-50 kills per runde. I går eide jeg litt mer enn vanlig og kom på 80 kills. Flyr sjelden med helikopter og fly. Liker bedre å kjøre over folk med bil eller å skyte folk i bil med anti tank.

Endret av RustyRyan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vil bli med å danne en klan eller vertfall noe ala en klan hvor vi for det meste spiller i samme squad på public servere. Synes BF2 er det beste pc spillet, men det er kjedelig å spille med ulike folk i squaden min hver gang. Hadde vært kjekt å spilt med et par som man kjente litt til og visste spillestilen til osv. Noen som har lyst til å bli med å spille sammen med meg i en squad på public servere? Ser helst etter litt gode spillere, som er litt over middels eller spillere som vil bli gode. Jeg spiller for det meste på TV2 sine servere og liker best Dragon Valley. Min stats ligger på 30-40-50 kills per runde. I går eide jeg litt mer enn vanlig og kom på 80 kills. Flyr sjelden med helikopter og fly. Liker bedre å kjøre over folk med bil eller å skyte folk i bil med anti tank.

jeg kan være med men jeg må få tilbake pcen min først. det er om ca en uke.

Lenke til kommentar

80kills?? altså over 160 poeng på en runde? Eller 80 poeng på en runde?

 

Er enig i det at å spille i squad med folk man kjenner er det beste, da håver man også inn ganske mye poeng hvis man samarbeider. og i tllegg er det mye artigere å spille da ikke minst. Jeg spiller også alltid på TV2 serverne.

 

Og ang det at man skal være god, det går an å være god på forskjellige måter,man kan være god til å drepe folk, eller en god teamspiller. Selv hater jeg å skryte, men anser meg som litt over snittet, fikk 3 sølvmedaljer da jeg spilte på karkand i går kveld. Hvor mye jeg ligger på rundescore avhenger litt av banen også, men på karkand for eksempel ligger jeg på alt fra 40-50 til 100 på en helt ordinær runde. Har også hatt noen mer syke runder på 250+ poeng.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Noen som vil bli med å danne en klan eller vertfall noe ala en klan hvor vi for det meste spiller i samme squad på public servere. Synes BF2 er det beste pc spillet, men det er kjedelig å spille med ulike folk i squaden min hver gang. Hadde vært kjekt å spilt med et par som man kjente litt til og visste spillestilen til osv. Noen som har lyst til å bli med å spille sammen med meg i en squad på public servere? Ser helst etter litt gode spillere, som er litt over middels eller spillere som vil bli gode. Jeg spiller for det meste på TV2 sine servere og liker best Dragon Valley. Min stats ligger på 30-40-50 kills per runde. I går eide jeg litt mer enn vanlig og kom på 80 kills. Flyr sjelden med helikopter og fly. Liker bedre å kjøre over folk med bil eller å skyte folk i bil med anti tank.

Jeg kan også vere med .

Jeg har lett etter noe ligneneclan til BF2 før men fant ingen ting, men no fant jeg :new_woot:

jeg heter in game Fredrik_Steinsvik

 

tok et bilde av medaljene mine for en stund siden.

 

BF_2.bmp

 

 

 

Litt om meg :

Jeg liker best å spille som Medic som alle Squad trenger eller hva?

Liker ikke å fly jeg heller bare frakte heli, og tankser og biler.

Lenke til kommentar
80kills?? altså over 160 poeng på en runde? Eller 80 poeng på en runde?

 

Er enig i det at å spille i squad med folk man kjenner er det beste, da håver man også inn ganske mye poeng hvis man samarbeider. og i tllegg er det mye artigere å spille da ikke minst. Jeg spiller også alltid på TV2 serverne.

 

Og ang det at man skal være god, det går an å være god på forskjellige måter,man kan være god til å drepe folk, eller en god teamspiller. Selv hater jeg å skryte, men anser meg som litt over snittet, fikk 3 sølvmedaljer da jeg spilte på karkand i går kveld. Hvor mye jeg ligger på rundescore avhenger litt av banen også, men på karkand for eksempel ligger jeg på alt fra 40-50 til 100 på en helt ordinær runde. Har også hatt noen mer syke runder på 250+ poeng.

 

Bare 80 poeng dessverre... Hadde gjort seg med 160. Men flott at det er interesse for å danne en squad. Bare skriv opp nicket deres og litt om deg selv så skal dette bli bra.

Lenke til kommentar
Noen som vil bli med å danne en klan eller vertfall noe ala en klan hvor vi for det meste spiller i samme squad på public servere. Synes BF2 er det beste pc spillet, men det er kjedelig å spille med ulike folk i squaden min hver gang. Hadde vært kjekt å spilt med et par som man kjente litt til og visste spillestilen til osv. Noen som har lyst til å bli med å spille sammen med meg i en squad på public servere? Ser helst etter litt gode spillere, som er litt over middels eller spillere som vil bli gode. Jeg spiller for det meste på TV2 sine servere og liker best Dragon Valley. Min stats ligger på 30-40-50 kills per runde. I går eide jeg litt mer enn vanlig og kom på 80 kills. Flyr sjelden med helikopter og fly. Liker bedre å kjøre over folk med bil eller å skyte folk i bil med anti tank.

Jeg kan også vere med .

Jeg har lett etter noe ligneneclan til BF2 før men fant ingen ting, men no fant jeg :new_woot:

jeg heter in game Fredrik_Steinsvik

 

tok et bilde av medaljene mine for en stund siden.

 

BF_2.bmp

 

 

 

Litt om meg :

Jeg liker best å spille som Medic som alle Squad trenger eller hva?

Liker ikke å fly jeg heller bare frakte heli, og tankser og biler.

 

Ja stemmer det. Det er viktig å ha forskjellige roller i en squad. Jeg liker egentlig alle roller, det kommer an på humøret og atmosfæren. Hvis jeg vil få et kick er jeg anti tank og rusher fienden med den kraftige shotgunen som eier alt i nærkamp, når de 12 skuddene er tomme har jeg enda bazookaen og pistolen igjen. Ingenting er bedre å drepe 3-4 stk med anti tank shotgunen.

 

Vil man chille litt kan man gjømme seg i en busk og snipe.

 

There's no end to the possibilities!

Lenke til kommentar

Dere er alle hjertelig velkomne til å søke om medlemsskap hos oss!!

 

Rebels of Norway =RoN=

Vi har i utgangspunktet 18 års grense, men unntak kan gjøres dersom vedkommende ikke er så langt unna...

;)

 

Vi har en egen avdeling for CoD4 også.

 

For øyeblikket er vi ikke med i noen ligaer, men vil muligens melde oss opp igjen. Derfor er det nå for tiden mest tafsing på publicservere! :p

 

mvh

Cpt.Sensible[NOR]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...