1915 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 jeg vet jeg maser ;O men jegn fant ikke den garderoben jeg skulle bytte pistolen. jeg skjøt begge som var på den scenen inne i operaen. hva nå ? ;O
Kontorstol Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Du skal drepe hovedpersonen og han som ser på. Blå dress, maaange vakter Sjekk kartet
Dunno1987 Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Dunno1987! jeg er født uten tålmodighet ;O Haha, kan se det :!: Har du det på Steam? Hvis du har, kan du legge meg til, og kjøre noen avhør om hva man skal gjøre. Samme brukernavn som her: Dunno1987 Hvis ikke kan jeg sikkert hjelpe over Ventrilo eller noe. Men legg meg til på Steam hvis du har, eller send meg en PM her sånn. Har en tendens til å glemme hvilke tråder jeg svarer i...
1915 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 Dunno1987! jeg er født uten tålmodighet ;O Haha, kan se det :!: Har du det på Steam? Hvis du har, kan du legge meg til, og kjøre noen avhør om hva man skal gjøre. Samme brukernavn som her: Dunno1987 Hvis ikke kan jeg sikkert hjelpe over Ventrilo eller noe. Men legg meg til på Steam hvis du har, eller send meg en PM her sånn. Har en tendens til å glemme hvilke tråder jeg svarer i... hehe okey. har adda deg på steam! ;P
Skippi-Ha Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Spiler Hitman Blood Money og har kommet til Flatline og jeg har gjort de greiene så er jeg ved ¨exit¨ så skal jeg gå in døra men den er låst og jeg finner ikke nøkkelen noe sted hjelp plzz HitmanBloodMoney_2008_04_13_09_51_57_45.bmp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå