Licht Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 (endret) I påvente av Age of Conan (og i et anfall av feriekjedsomhet) lastet jeg ned Trial-greien til LoTRO. Sånn helt ærlig er det jo bare WoW i en annen setting og med penere vann, men jeg likte nå det jeg så likevel. Trialen min foregikk - eller foregår, siden det fremdeles er fem dager igjen av den - på amerikanske servere: Noen burde fortelle Codemasters at det gir et mindre-enn-godt førsteinntrykk når de ikke engang tar seg bryet med å hoste klienten på sine egne servere, og i stedet heller skyver ansvaret videre til forskjellige mirrors som ikke makter å gi deg nedlastingshastigheter over 100 kB/s med mindre du betaler for det. That said, jeg håper de gjør en bedre jobb med serverne enn de gjorde med trial-klienten. Jeg går antakeligvis og kjøper spillet i morgen, og derfor har jeg noen spørsmål som jeg håper LoTRO-folket her kan svare på. - Hvordan er det med RP på de europeiske serverne? Jeg forstår det sånn at Turbine vil at alle skal RP-e, og derfor har tilrettelagt mye av spillet på den måten, uten at det hjelper noe særlig. Finnes det en uoffisiell RP-server der folk som vil RP-e på forhånd ble enige om å samle seg? Hva heter i så fall den? Etter å ha lest stickyen her, ser det ut til at det blir Laurelin for min del. - Er det noen servere som er assimilerte av en gruppe spillere som snakker et felles språk? Jeg tenker på tilfeller som "Spainbreaker" og "Soviet Warsong" fra WoW-EU. Hvis det finnes slike servere (enn om det er en norsk/skandinavisk assimilasjon), kommer jeg til å unngå den som pester. Skal jeg velge Laurelin kan vel dette være det samme. - Kan man regne med å være i stand til å soloe det som andre klasser er i stand til å soloe som Minstrel? Det er ikke sånn at det er veldig lett i begynnelsen fordi man har healing, mens man siden er nødt til å ha et sidekick som kan gjøre skade? Endret 18. mars 2008 av Zealuu
El Fantasma Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 I påvente av Age of Conan (og i et anfall av feriekjedsomhet) lastet jeg ned Trial-greien til LoTRO. Sånn helt ærlig er det jo bare WoW i en annen setting og med penere vann, men jeg likte nå det jeg så likevel. Trialen min foregikk - eller foregår, siden det fremdeles er fem dager igjen av den - på amerikanske servere: Noen burde fortelle Codemasters at det gir et mindre-enn-godt førsteinntrykk når de ikke engang tar seg bryet med å hoste klienten på sine egne servere, og i stedet heller skyver ansvaret videre til forskjellige mirrors som ikke makter å gi deg nedlastingshastigheter over 100 kB/s med mindre du betaler for det. That said, jeg håper de gjør en bedre jobb med serverne enn de gjorde med trial-klienten. Jeg går antakeligvis og kjøper spillet i morgen, og derfor har jeg noen spørsmål som jeg håper LoTRO-folket her kan svare på. Hvorfor i all verden lastet du ned US klienten og ikke den Europeiske? Codemasters er Europeisk utgiver, og har ingenting med utgivelsen i USA å gjøre. - Kan man regne med å være i stand til å soloe det som andre klasser er i stand til å soloe som Minstrel? Det er ikke sånn at det er veldig lett i begynnelsen fordi man har healing, mens man siden er nødt til å ha et sidekick som kan gjøre skade? Du kan soloe alle soloable quests ja. Minstrels har fått en skill som heter War Speech. Med dette aktivert, gjør du mere skade på bekostning av dårligere healing output. Spiller Minstrel selv, er helt konge!
Licht Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Hvorfor i all verden lastet du ned US klienten og ikke den Europeiske? Codemasters er Europeisk utgiver, og har ingenting med utgivelsen i USA å gjøre. Jeg lastet ned den amerikanske klienten nettopp fordi Codemasters ikke klarte å gi meg et skikkelig nedlastingsalternativ for den europeiske klienten.
El Fantasma Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hvorfor i all verden lastet du ned US klienten og ikke den Europeiske? Codemasters er Europeisk utgiver, og har ingenting med utgivelsen i USA å gjøre. Jeg lastet ned den amerikanske klienten nettopp fordi Codemasters ikke klarte å gi meg et skikkelig nedlastingsalternativ for den europeiske klienten. I Denne tråden postet jeg en link til nedlastninger.
Licht Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Og den tråden var der ikke da jeg lastet ned trialen på søndag. Nå har jeg nettopp kjøpt spillet uansett, så det er ikke så viktig lenger.
Villanden Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Begynte å lure på hvorfor jeg bare fikk opp Amerikanske servere. Nå fikk jeg i alle fall svaret på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå